[ pctje te zien hier ] - Miauw
Verwijderd
Ik ken het probleem (zie eerdere posts van mij). Ik ben nu anderhalve week aan het klooien en ik krijg het ook niet aan de gang.
Dus ik ga mijn KT7A maar inruilen voor een ASus A7V133. Deze hoop ik morgen te krijgen.
Mocht je echter de oplossing vinden dan zie ik hem graag verschijnen.
BTW Abit geeft Asus de schuld van dit probleem.
Dus ik ga mijn KT7A maar inruilen voor een ASus A7V133. Deze hoop ik morgen te krijgen.
Mocht je echter de oplossing vinden dan zie ik hem graag verschijnen.
BTW Abit geeft Asus de schuld van dit probleem.
Tis inderdaad hopeloos...
Driving values helpen niks , voltages nie , bios updates (Die er op dit moment zijn) helpen ook niet..
Asus geeft de schuld aan abit , abit geeft de schuld aan asus.
Schiet nie op
Driving values helpen niks , voltages nie , bios updates (Die er op dit moment zijn) helpen ook niet..
Asus geeft de schuld aan abit , abit geeft de schuld aan asus.
Schiet nie op
Verwijderd
da's bullshit want mijn kt7 raid heeft ook probs met een herc gf2 mx , hij boot niet bij cold boot , power uit , weer aan en dan wel dus ligt gewoon aan abit
Verwijderd
heb het prima draaiende beide componenten moet een goede voeding hebben heb er voor de rest nog een netwerkkaart sound en isdn modem en een ibm schijfje alleen wat problempjes met geheugen met meer dan 128mb pc133 gaat het niet lekker als ik dit op cas2 zet en fast of turbo na bios update(beta)was het wel beter
winme en win2k draaien als een tierelier kan veel beter spellen spelen dan op mijn atlon 800 met ka7
heb trouwens wel de read uitvoering
winme en win2k draaien als een tierelier kan veel beter spellen spelen dan op mijn atlon 800 met ka7
heb trouwens wel de read uitvoering
Jij hebt nog mzzl 
Hij start nu bij mij maar 1x in de 25+x op.
Ik draai nu dus ook op me oude S3.
Ik heb geen bonnetjes meer dus inruilen kan nie meer
Hij start nu bij mij maar 1x in de 25+x op.
Ik draai nu dus ook op me oude S3.
Ik heb geen bonnetjes meer dus inruilen kan nie meer
Verwijderd
he grapjas die 133 fsb zou ik af zetten werkt kut zet hem op 100 x 10 wedden dat die 10 keer beter opstart!!
Je begrijpt wel dat ik dat allang geprobeerd heb he 
Me Geforce2MX was trouwens zelfs stabiel op een 145Mhz FSB.
Me Geforce2MX was trouwens zelfs stabiel op een 145Mhz FSB.
Ik had wat IRQ conflictjes (naja, noem het maar gewoon een burgeroorlog op mijn mamaplank!) maar toen ik dat gefixed had werkte alles prima..
Een Abit KT7 met een Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe. Werkt prima met zowel Detonator 6.47 en Asus 5.33a drivers.
Ik hoop alleen dat Asus nou es nieuwe drivers gaat uitbrengen op basis van de Det 6.47, zodat ik niet telkens drivers moet verwisselen om wat video te capturen etc. Ik vind Asus driver support echt beneden elk peil.
Een Abit KT7 met een Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe. Werkt prima met zowel Detonator 6.47 en Asus 5.33a drivers.
Ik hoop alleen dat Asus nou es nieuwe drivers gaat uitbrengen op basis van de Det 6.47, zodat ik niet telkens drivers moet verwisselen om wat video te capturen etc. Ik vind Asus driver support echt beneden elk peil.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Die van mij kan ook lezen hoor.[b]Op dinsdag 06 februari 2001 00:50 heb trouwens wel de read uitvoering
Je bedoelt RAID waarschijnlijk.
Er zijn wel mensen die deze combo goed werkend hebben, maar die hebben gewoon geluk gehad.
BTW Krijg morgen (woensdag) mijn nieuwe plankie (A7V133).
Jij neemt een ander mobo ik neem een ander vid kaartje 
ATi Radeon ViVo 64DDR komt hier morgen in
ATi Radeon ViVo 64DDR komt hier morgen in
Pagina: 1