binnenkort mag ik mijn eerste lease-auto uitzoeken
. Al een paar proefritten gemaakt, en hoogstwaarschijnlijk wordt het een Ford Focus Wagon 1.8 TDCi, met business pack. Dat houdt in dat de radio gecombineerd is met een navigatiesysteem. Tot zover heeft het niets te maken met het Audio-forum, maar daar komt nu verandering in. Alles was goed aan de auto, maar het audio gedeelte blijft behoorlijk achter op de rest. Mijn vraag is of ik relatief eenvoudig het audiosysteem kan opwaarderen, met behoud van de head unit.
Ik ben in bezit van een signat 4*80 watt versterker, twee pioneer tweeters uit een composet, en twee infinity kappa speakers (16,5 cm). en eventueel een MTX 8" woofer in een 14 liter zelfbouwkist. Deze wordt waarschijnlijk niet gebruikt. Weet iemand of dit in de auto is in te bouwen, zonder panelen te vervangen e.d.?
Ik ben in bezit van een signat 4*80 watt versterker, twee pioneer tweeters uit een composet, en twee infinity kappa speakers (16,5 cm). en eventueel een MTX 8" woofer in een 14 liter zelfbouwkist. Deze wordt waarschijnlijk niet gebruikt. Weet iemand of dit in de auto is in te bouwen, zonder panelen te vervangen e.d.?