Toon posts:

foutbericht 0x80040116 kan geen toegang krijgen tot outlook*

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar is er iets mis mijn outlook.pst

Als ik Outlook start vertraagd mijn internet verbinding, en krijg ik geen toegang tot mijn mappen.

Getracht het hulpprogramma Pst2gb.exe uit te voeren, dit werk niet aangezien mijn OUtlook.pst helemaal geen 2 gb groot is.
Scanpst.exe werkt niet.
Via internet nog op volgende programma'S gestoten: Outlook fix en Advanced Outlook repair, helaas geen succes.

Het is niet mijn doel al mijn oude emails en adressen terug te krijgen, maar gewoon outlook weer normaal aan de praat te krijgen.

Het maakt me waanzinnig...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overigens ook Outlook 2000 reeds opnieuw trachten te installeren, evenals Outlook Xp (legaal), maar het probleem keert steeds terug :(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
...Scanpst.exe werkt niet.

wat werkt er precies niet :? krijg je fouten :?

vertraagt je internet... ik denk dan gelijk aan virussen.. heb je al een virusscan gedraait? (offline of online)

[ Voor 6% gewijzigd door Zwelgje op 16-03-2007 23:10 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
dag powershell

virusscan gb
bij scanpst.exe krijg ik bij fase 1 van 8 de foutmelding 'onwarchte fout opgetreden bij openen bestand, voer schijfcontrole uit om bestand te repareren

Verwijderd

Topicstarter
het bleek een fout op de harde schijf te zijn, na schijfcontrole fout gerepareerd, scanpst uitgevoerd, werkt weer, topic kan afgesloten worden

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Mooi, dank voor het plaatsen van de afloop, maar op slot zetten doen we enkel bi topics die op een of andere manier niet voldoen aan de policy van GoT of anderzins ontsporen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1