ik heb een oude laptop harde schrijf en hiervoor een hardcase gekocht waardoor ik gewoon die harddisk als externe usb-harde schrijf kan gebruiken. Deze heeft goed gewerkt voor een tijd en er staan belangrijke backup's op.
Nu is het grote probleem:
Toen mijn Harde schrijf gekoppeld was gaf ie een melding dat ie een bestand niet kon verwerken. Mijn hdd was uitgevallen. Dus heb ik hem even ontkoppeld.
Nu wil ik hem weer aansluiten maar dan werkt ie niet!
Ik krijg alleen het geluid van windows dat er een nieuw apparaat is gekoppeld en bij apparaatbeheer zie ik bij USB-apparaat voor massaopslag staat een geel vraagteken. Ik probeer ook telken de drivers te installeren maar dat werkt niet. Welke drivers moet ik hebben? c:windows/system32/drivers toch? dat pakt ie niet.
Ik hoop op goede oplossing hebben vanwege een belangrijke backup!
Nu is het grote probleem:
Toen mijn Harde schrijf gekoppeld was gaf ie een melding dat ie een bestand niet kon verwerken. Mijn hdd was uitgevallen. Dus heb ik hem even ontkoppeld.
Nu wil ik hem weer aansluiten maar dan werkt ie niet!
Ik krijg alleen het geluid van windows dat er een nieuw apparaat is gekoppeld en bij apparaatbeheer zie ik bij USB-apparaat voor massaopslag staat een geel vraagteken. Ik probeer ook telken de drivers te installeren maar dat werkt niet. Welke drivers moet ik hebben? c:windows/system32/drivers toch? dat pakt ie niet.
Ik hoop op goede oplossing hebben vanwege een belangrijke backup!
vanpeltje