Toon posts:

[Vista] Installatie loopt vast na 53%

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het al 5 keer geprobeerd, maar iedere keer loopt de upgrade installatie van vista business edition vast na 53%.
Op het moment dat het scherm kennelijk in een andere resolutie gaat draaien, krijg ik steeds de melding dat er een fout is opgetreden waardoor de installatie niet kan worden afgerond en windows xp wordt dan weer teruggezet. Mijn xp is een home edition en zou volgens de lijst gewoon moeten kunnen upgraden naar Vista business.

Wie helpt mij of heeft soortgelijke ervaringen?

Verwijderd

Staat er meer info bij of alleen dat er een fout is opgetreden? Is het een goede (legale) DVD?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de enige info. Het is inderdaad een legale DVD.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je dus inderdaad een probleem vermoed met je videokaart, probeer dan eens je displaydrivers in XP (je doet een upgrade vanuit XP namelijk zo te zien?) te updaten of zelfs helemaal te deinstalleren? :)

Verwijderd

Topicstarter
Laatste update van mijn nvidia drivers gedaan. Resultaat precies hetzelfde. Ik zal ze nu eens verwijderen en dan die ellenlange installatie nog eens doen. Na een aantal keer wordt je het goed zat. :(

Verwijderd

Topicstarter
Ook een installatie zonder enige videodrivers loopt vast op 53%. Dit is echt het moment dat het scherm zwart wordt en daarna in een hogere resolutie terugkeert. Wie helpt me nu nog???? :'(
Pagina: 1