ADSL-2 van BBned, KPN of Babyxl?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry1st
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 11:18
Na een slecht overstapaanbod van Demon naar Xs4all (meer betalen voor minder snelheid), ga ik nu overstappen op Speedlinq. Na een testje blijkt dat ik bij mij thuis kan kiezen uit ADLS-2 van BBned, KPN of Babyxl (allemaal met 20 mb upload en 1 mb download, prijs is ook hetzelfde). Ik wil graag weten wat de voor- of nadelen van de genoemde providers zijn. Welke provider biedt de hoogste snelheid, heeft de minste storingen, m.a.w. werkt het best? Wie heeft hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212604

kpn (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry1st
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 11:18
Dank voor het antwoord! Waarom helaas KPN? Dit heeft toch niets met internetplusbellen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kpn heeft de stabielste lijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Zou voor Tiscali (BabyXL) gaan. Gebruik ik al jaren, eerst met Demon als ISP en nu met Tiscali als ISP.
Volgens mijn heeft KPN met ADSL 2 niet meer de snelste verbinding.

[ Voor 3% gewijzigd door Freestuff op 17-03-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212604

Tiscali is van KPN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Nog steeds niet dus. De overname is nog steeds bezig.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
BBned en BabyXL zijn in mijn ervaring even stabiel, maar BabyXL compenseert je overhead, ze geven je dus een ADSL-verbinding van 4480 kbit bij een 4096 abo om echt 4096 te halen. Doen KPN en BBned niet voor zover ik weet. Qua stabiliteit zullen ze alledrie wel marginaal verschillen, maar daar is geen pijl op te trekken. Ik vermoed alleen stiekem dat de overboeking bij KPN iets hoger is. Ik zou zeggen, BabyXL favoriet, BBned goede 2e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 08:48
Murcielago schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:47:
[...]

Nog steeds niet dus. De overname is nog steeds bezig.
Al is die overname niet rond zegt het nog niets over de stabiliteit & snelheid van de verbinding(en) natuurlijk. Als KPN Tiscali koopt is het niet gelijk zo dat alles gelijk aan elkaar is. Het Tiscali/BaByXL netwerk zal er dan nog steeds zijn en is niet weg zomaar.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Zou voor KPN gaan. Als je BabyXL neemt krijg je waarschijnlijk zo'n bagger Zyxel modem.. Zijn heel veel problemen mee op het moment.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-07 12:31
Ik weet niet hoe het zit met ADSL2, maar ik heb jaren gebruik gemaakt van KPN lijn en geen problemen. Nu maak ik, als Demon klant, gebruik van BBNed en ook ik heb geen klagen.

Andere mensen hebben weer geen klagen over Tiscali, dus ik denk dat het een kwestie is van geluk hebben, want de lijnen zijn toch wel in orde.

Maar als je kan kiezen voor dezelfde prijs, neem dan KPN. De lijnen zijn nog steeds van hun. De rest koopt maar capaciteit op die lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 08:48
AvanCade schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 06:32:
De lijnen zijn nog steeds van hun. De rest koopt maar capaciteit op die lijnen.
De andere partijen huren koperlijnen bij KPN vanaf de centrale naar een huis/woning/pand ja. Maar geen capaciteit of andere zaken (kan wel, maar vaker niet dan wel). Andere telco's hebben een eigen transport netwerk voor de data van en naar de centrales en eigen apparatuur in eigen beheer.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1