Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Search: zoeken naar 'grote' topics

Pagina: 1
Acties:

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42
Hoi,

Hierbij een feature request voor de search;
De optie om de search results te filteren op aantal posts in een topic.

Voorbeeld:
Ik wil zoeken naar een "show hier je scripts" topic in WEB, met deze keywords zelf kom ik niet op de goeie hit uit. Als ik echter alle topics met minder dan 200 posts weglaat, zal zeer waarschijnlijk het juiste topic gevonden worden.

Dus .. het schoot met net te binnen dat dit zéér handig zou zijn. Ook kan je hiermee dus ook juist de "grote .." topics uitfilteren (Geen topics met meer dan XX posts weergeven)

Shoot. :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

r0b schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:38:
Ik wil zoeken naar een "show hier je scripts" topic in WEB
offtopic:
Dat bestaat niet, althans, niet in de recente geschiedenis voor zover ik weet. :P Wel loopt er [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel III in Programming. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• r0b
-NMe- schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:41:
[...]

offtopic:
Dat bestaat niet, althans, niet in de recente geschiedenis voor zover ik weet. :P Wel loopt er [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel III in Programming. :)
offtopic:
/me geeft NMe een nickchange naar Omega
Hm .. je hebt gelijk, ik wist dat het één van die twee fora was. Bedankt iig :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

offtopic:
Ik heb gewoon enigszins benul van wat er in mijn hoekje van het forum loopt, en een topic met kant en klare scripts zou ik niet snel goedkeuren, vandaar dat ik weet dat het niet bestaat. En [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel III heb ik natuurlijk zelf geopend, dat onthoud ik wel. :+

Om toch even wat zinnigs bij te dragen, ik zie wel brood in die feature, zo vind je tenminste snel de relevante grote topics. :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, totdat er van dat grote topic een nieuw deel wordt geopend en dat nog niet daadwerkelijk groot genoeg is om als zodanig op te vallen?

Al vind je dan waarschijnlijk wel het oude deel, incl. als het goed is een link naar het nieuwe deel in de sluitpost.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Precies. Zoekresultaten sorteren op datum topicstart, het nieuwste topic pakken, en als dat gesloten is, even in de sluitmessage kijken wat het nieuwe topic is. :)

• r0b
Orion84 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:24:
Mja, totdat er van dat grote topic een nieuw deel wordt geopend en dat nog niet daadwerkelijk groot genoeg is om als zodanig op te vallen?

Al vind je dan waarschijnlijk wel het oude deel, incl. als het goed is een link naar het nieuwe deel in de sluitpost.
Natuurlijk, het is niet perfect. Daarnaast is het ook niet speciaal voor '"grote" topics', maar het zal alleszins behoorlijk helpen, en technisch gezien zal het ook wel meevallen, denk ik.

Wat ik dus voorstel: Een textbox voor een minimum aantal posts, en hetzelfde voor een maximum aantal posts :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Orion84 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:24:

Dan kan je natuurlijk ook nog naar topics zoeken met (enige) relevantie.
In dat geval krijg je, lijkt mij (al dan niet uiteindelijk) ook het nieuwe deel in de search resultaten? :)

• r0b
GJ-tje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:25:
[...]
Dan kan je natuurlijk ook nog naar topics zoeken met (enige) relevantie.
In dat geval krijg je, lijkt mij (al dan niet uiteindelijk) ook het nieuwe deel in de search resultaten? :)
Niet als je filtert op aantal posts, natuurlijk. Dan haal je namelijk alleen maar de posts met X t/m X aantal posts op
Pagina: 1