Toon posts:

je Favo- of meeste k*tte guns in CS!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nou? > een soort vervolg van de topic favo CS map

Verwijderd

raad es:D

Verwijderd

SG552 uitleg is overbodig!

MAC10: slechtste wapen uit heel het spel!
*onnauwkeurig
*niet krachtig
*etc.etc.

Verwijderd

Topicstarter
mijn meest k*tte geweren:
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/mac10_a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/ak47_a.jpg
:r:r:r:r:r:r:r:r

en favo:
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/m4_a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamewallpapers.com/gallery/Counter-Strike/wallpaper_cs_19.jpg
:9

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07 16:21
Autoshotgun !! (Buy - 2 - 2)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 18:54 schreef Niels vd Linden het volgende:
mijn meest k*tte geweren:
[afbeelding]
[afbeelding]
:r:r:r:r:r:r:r:r

en favo:
[afbeelding]
[afbeelding]
:9
en toen had ik een nieuwe wallpaper.......:9~

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik sluit me bij niels aan

Verwijderd

de Steyr Mannlicher AUG is het beste CT wapen.

• R4NCOR
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op maandag 05 februari 2001 19:06 schreef Emperor het volgende:
de Steyr Mannlicher AUG is het beste CT wapen.
Juist 8-)

Verwijderd

Meest goeie!!

Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/ak47.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/m4.jpg

Meest brakke guns
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/sg550.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/weapons/p90.jpg

Verwijderd

de ak47 kan een heel nauwkeurig wapen zijn als je er goed mee leert schieten.. mijn favo is de colt als CT en de AK47 als T...
meeste kutte gun is indd de uzi...

Verwijderd

hey,die FN P90 is zeker niet brak!in dit spel wel een beetje,maar in het echt zeker niet!met de munitie van deze compacte krachtpatser schiet je zo door een PASGT helm heen in real life!

Verwijderd

De ak47 zuigt kont, misschien als je de tegenstander tegen het lijft loopt, dat hij dan wel handig is, maar verder :r
En dat Belgen-gun (weet ff niet hoe die heet) is ook niet echt lekker om mee te werken, geef me dan maar een lekkere duitse uzi ofzo :9~

De steyr en de m4 blijven natuurlijk de beste B-)

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 19:19 schreef Adro het volgende:
De ak47 zuigt kont, misschien als je de tegenstander tegen het lijft loopt, dat hij dan wel handig is, maar verder :r
En dat Belgen-gun (weet ff niet hoe die heet) is ook niet echt lekker om mee te werken, geef me dan maar een lekkere duitse uzi ofzo :9~

die belgen gun is de FN P90(of bedoel je de FN M249 Para?)

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 19:19 schreef Adro het volgende:

duitse uzi?de mac10 is amerikaans hoor!

Verwijderd

wel eens gehoord van bursts vure?
gewoon telkes *bang* *bang* *bang* dan schiet de AK47 heel nauwkeurig, door de firepower van het wapen en het acurate schieten als je het een beetje beheerst is het een heel sterk wapen...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 05 februari 2001 19:16 schreef Emperor het volgende:
hey,die FN P90 is zeker niet brak!in dit spel wel een beetje,maar in het echt zeker niet!met de munitie van deze compacte krachtpatser schiet je zo door een PASGT helm heen in real life!
zeker wel in IRL schiet de Fabrique National Personal 90 dwars door 42 lagen kevlar, dus als je dan als T of CT aan komt hobbelen met je armor ga je met 1 burst van dit schatje echt wel strekken >:) fav als terr is deez, de SIG 552 en de ak moet ik nog steeds me leren schieten

als CT zijn het de FN P90 en de steyr aug :9~ dat wapen roeld, groot ding man, maar vet zuiver irl

both sides altijd DE :) soms speel ik ook wel rondes lang met alleen DE en dan jat ik af en toe een wapen van een dooie :)

en natuurlijk de good old MP5 's werelds meest gebruikte Special forces wapen :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 19:21 schreef C0d3X het volgende:
wel eens gehoord van bursts vure?
gewoon telkes *bang* *bang* *bang* dan schiet de AK47 heel nauwkeurig, door de firepower van het wapen en het acurate schieten als je het een beetje beheerst is het een heel sterk wapen...
weet je wat ik mis in cs?de mogelijkheid om met bep. wapens in burstmode en semi auto te vuren:(

Verwijderd

jah das waar maar het is wel een beetje na te doen als je et een beetje oefent..

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
de beste 3 wapens zijn

-AK (veel mensen vinden het een zuigwapen omdat ze er niet mee om kunnen gaan >:))
-Colt :P
-AWP :9~

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 05 februari 2001 19:21 schreef Emperor het volgende:

[..]

duitse uzi?de mac10 is amerikaans hoor!
de MAC10 is dacht ik amerikaans weet ik niet zeker, maar een Uzi is israelisch en die komt in CS niet voor :P

Verwijderd

AK-47 is the tool B-)

Verwijderd

Colt natuurlijk.
"pumpgun" (2-2) is lache afentoe

Alle sniper wapens vinik kut. Niet mijn stijl ofzo... (aug en andere ding vind ik wel fijn btw)
Para is ook al zo'n klote ding

Signed Woedend[EEND]je

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Als je de AK47 niet fijn vind, ben je gewoon een newbie >:), dat wapen is wel zò sterk! Ik speel het meeste met de AK dus en de m4a1. Die nieuwe sniperrifle is de meest kutte vind ik, lang niet krachtig genoeg.

• Flexx
  • Laatst online: 21:37

Flexx

This side up

MES

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 19:06
wat is CS ook alweer?

hheheheh sorry voor de die-harders

assumption is the mother of all fuck ups

Verwijderd

Brak:
M249 (veel te onnauwkeurig en lomp)
Mac10 (waterpistool)

De rest is allemaal wel okee:) vooral de SG552 roeleert!!!

Verwijderd

Beste :

AK-47, Sig Commando, M4A1, FN P90
Oops Desert Eagle vergeten, die roelt ook!

Slechtste :

Alle sniperrifles (kan ik echt geen kills mee maken)

Verwijderd

Goeie guns:

-Ak <- moet je mee leren omgaan
-Colt <- In silenced mode lekker mee rond sneaken.
-Sig Commando <- Handig als je "med-long" range support moet geven.
-MP5 <- Cewle gun als je weinig $ heb
-TMP <- Leuke gun als je op sneaky plekje zit
Deagle <-- Cewle pistol

Redelijke guns:
-AWP 1 schot , meerdere doden >:)
-UMP <- opgevoerde Sub machine gun.
-MAC10 <- als je beetje op hoofden mikt vallen ze wel dood neer.
-Steyr Scout Sniper Rifle

Zuig guns:
-FN M249 PARA <- ach..
-Sig 550 <- onstabiel, 20 schoten, 2 raak.
-G3/SG-1 Sniper Rifle <- schele gun.
-FN P90 <- kan ik nie mee omgaan :)

Ligt ook net aan hoe het gaat.
Soms vind ik guns zuigen soms niet :)

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

de FN M249 PARA kan soms best goed zijn hoor.hij is zeer krachtig en de 1e 4 schoten zijn ook heel nauwkurig.

Verwijderd

Para is wel cewl..
Maar niet een gun die ik koop zodra ik het geld er voor heb.

Als je met para "bursts" schiet kan je ook heel nauwkeurig schieten :)

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 22:16 schreef Paestero het volgende:
Para is wel cewl..
Maar niet een gun die ik koop zodra ik het geld er voor heb.

Als je met para "bursts" schiet kan je ook heel nauwkeurig schieten :)
een man naar m'n hart........>:)

Verwijderd

Topicstarter
ik blijf er gewoon bij dat de AK gewoon zuigt

en de sig 550 bestaat niet, maar ik neem aan dat je de 552 bedoelt? en het is best een fijn geweer, en als je zoveel mist kan je gewoon niet mikken :+

en die wallpaper, tjah ik had hem nog liggen ik denk die kank goed gebruiken

EN COLT BLIJF ROELEN

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:03

Bloodclot

Jawier!

1. colt
2. Ak 47
3. mp5.
4. grenade and flash
5. in een dronken bui (lan-parties) PARA!

• Wirf
  • Laatst online: 12-11 15:22
Gaaf:

AK47
Colt
AWP
HE grenade
Flashbang

nutteloos:

dat standaard pistooltje
smoke grenades
para -- veels te duur

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Sinned123
  • Laatst online: 08:22
Beste wapen: Je fucking skills :)
effe serieus :)
van de handguns DE en wapen 1-6 die CT only wapen effe naam vergeten maar die roelt hard gewoon een fucking clip van 20.
Effe ter toelichting stel je primary gun is leeg dan moet je direct switchen naar je handgun dat is de 1e stap op beter te worden, ik herhaal niet reloaden maar switch naar handgun.
Mp5: Roelt hard zeer precies en cheap wel weinig schade.
Tmp: Aller slechste wapen in het spel alle handgun's zijn zelfs beter, Brakke schade 5 Headshots en hij is nog niet dood.
Mac10: Yeah baby jullie snappen dit wapen schijnbaar niet, maar dit is gewoon een fucking meesterlijk wapen, ok van ver is ie zware schijt maar o wee op midden tot korte afstand is ie vele male beter dan MP5 probeer er mee te spelen en verbaas je zelf.
FN-P90: Ultieme rush wapen ik bedoel denk na kogel ongeveer net zoveel schade als MP5 maar de kogels vliegen eruit ok lange reload tijd maarre als je rusht kan je hiermee 3 mollen zonder dat ze door hebben dat ze worden beschoten :)
O 1 ding snipe er niet mee :(
UMP45: OMG dit wapen zuigt best veel schade per kogel maar veel onnauwkeurig als mp5 en als je dan toch alles raakt kill je alsnog sneller met MP5 omdat die gewoon sneller kogels poept.
AK47: Roelt hard cheap ass 2kogels bijna altijd dood, snipen, alleen van dichtbij zuigt die hard je mist dan ontzettend veel.
Sig: MUAH redelijk omdat die zoom heeft maar erg onnauwkeurig in zowel zoom als normale mode.
M4: Dit wapen roelt zo hard omdat ie met en zonder demper te spelen is, met demper super voor dichtbij je mist haast geen kogel en 1 op de 10 schoten headshot garanderend.
Zonder demper ideaal voor ver hij reageert bijna het zelfde als de ak dan, maar ak is natuurlijk nog steeds ietsjes sterker.
Oja zonder demper is full auto geen goed plan.
Aug: sinds kort weer hard mee bezig en dit is gewoon het beste wapen uit het spel, zonder zoom uiterst nauwkeurig om bang van te worden wel veel recoil maar wat boeit dat als ie na 3 schoten dood is :P
En met zoom ook goed te pruimen het lijkt alsof ie niet on target is maar dat is ie daadwerkelijk wel gewoon full auto en je aim een beetje corrigeren meestal leggen ze na 4 a 5 kogels wel het loodje.
Scout sniper: Roelt voor zo weinig geld zo'n goed wapen ik bedoel deze schiet al rennend zelfs nog precies ik geloof zelfs springend probeer dat maar eens met de awp :P.
AWP: Tja wat kan je over dit wapen zeggen??
BAH het maakt het spel oneerlijk 1 schot is 1 kill, of ze moeten snipen moeilijker maken of hij moet helemaal weg.
Nou ja af en toe maar ik er ook wel ernstig gebruik van maar dat is een ander verhaal :P.
2 andere sniper: Zaad met noten die slaan echt nergens op zo fucking duur en dat zo weinig mee kunnen raken ik ken er echt ontiegelijk weinig die met die wapens kunnen spelen en dan doen ze het nog niet.
Para: Roelt hard je moet er mee om kunnen gaan maar als je het kan OMG wat is ie dan lekker, ik bedoel denk na je clip gaat gewoon haast niet leeg.
XM014 Shotgun: redelijk, damage per kogel is hoog en kogels komen er echt hard uitpoepen maar als je gun leeg is wat dan??
Juist ja sitting duck en your fucked of je moet je DE nog bij de hand hebben :)
M3 Shotgun: Deze is naar mijn mening beter dan die andere maar deze vereist gewoon training ik bedoel als je goed richt 1 schot 1 kill of zulke ernstige vertraging dat ie de 2e schot wel dood is.
Jammer dat ik er niet mee kan spelen :(

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Colt M4A1 is ronduit het beste. Voor 400$ meer heb je de Aug, maar die ligt mij op de een of andere manier niet.

Als terrorist ren ik de hele tijd in het rond met een AK47. De enorme kracht compenseert ruimschoots voor de mindere nauwkeurigheid, maar met enige oefening kan je heel goed sniperen met AK :)

De MP5 is de beste allroundgun, vooral bij geldgebrek.

Voor de rest:

De meeste machineguns (Mac10, TMP, etc.) zijn me te zwak. Als ik agressief ben wil ik nog wel eens een paragun kopen (ook hierbij enige oefening vereist, maar dan kan je er ook headshots mee maken ;)). De shotguns zijn alleen handig in cs_747, of eventueel cs_office.

Dat was het...

P.S. Ik koop vrijwel nooit sniperguns, heb ik het geduld niet voor... En ik vind het een lamme manier van fraggen. Assaulten, kreng!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

erm, Volges mij speeld Niels nog niet zo lang CS....... De AK en de Colt zijn echt de wapens waarmee je leer mikken, vooral de AK. Als je daar goed mee schiet dan roeleer je gewoon. De AK en de Colt zijn echt de enige wapens die ik koop aan het begin van een ronde, dat is goeie training en dan kun je later ook veel beter met de SIG COMMANDO & Styer omgaan :)
Ennuh, de SIG 550 bestaat natuurlijk wel :) hoe durf je aan DC te twijfelen :P
hehe das het handpistooltje wat NOIT iemand gebruikt omdat dat ding idd ZUIGT

Verwijderd

als semi newbie vinnik de combinatie deagle + AWM zwaar roeleren. lekker joggen met de deagle ......... ow daar staat een ventje in de verte men drukke op Q en .... mis :) nou ja soms dan

dr.moker

Verwijderd

csén heb ik nooit goed gekunt, maar ik vond de colt altijd wel kewl, en de mp5 en de deagle, ook die autoshotgun rules.
awp is ook great, als je het kan :)
ak47 is niets voor mij...
commando is ook wel redelijk net als de steyr aug

Delirium

Verwijderd

favo
MP5 Navy:9:9 Mijn favoriet!!
AUG als ik zin heb.
AK-47 als ik T ben.
sh*t
Para, Dubble Baretta (ziet er leuk uit maar zuigt echt grote tijd)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik speel alleen dust. Wapens die ik bijna alleen gebruik en de beste vind:

MP5 - vooral goedkoop en wel redelijk, maar als ik meer geld heb:
P90 - schiet snel en heeft magazijn van 50 kogels :)
Aug - lekker krachtig
Colt - met demper, soms voor snipen
AWP - voor de lame acties :P

en natuurlijk het HE bommetje :) Beetje met inzicht gooien en ik heb heel vaak 2 kills tegelijk :P

Verwijderd

Die Auto Gauge Shotgun is ideaal in prodigy.

5 kills in 10 seccies (met goede timing)! :)

[MI-6]CorteX

• Sinned123
  • Laatst online: 08:22
tja zo kan ik het ook tegen die gasten tegen wie jij speelt lukt het met de tmp zelfs nog

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Tegenwoordig schiet ik veel met de Colt en de aug ook nog wel eens. Die zoomstand werkt wel eens geil. Bij de T schiet ik met ak en die andere die onder de ak staat (ben naam ff kwijt.) Als ik als T een Colt vind gebruik ik die. :P

Verwijderd

Flashbang kicks ass :)

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

alleen die flashbangs doen hun werk soms niet aangezien ik een paar keer een flash voor mijn neus kreeg maar toch niet werd verblind. dat is vrij irritant als je denkt dat je weet dat je iemand heb verblind maar alsnog door die gast wordt neergeschoten.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 08:47 schreef linuxgeek het volgende:
als semi newbie vinnik de combinatie deagle + AWM zwaar roeleren. lekker joggen met de deagle ......... ow daar staat een ventje in de verte men drukke op Q en .... mis :) nou ja soms dan

dr.moker
haha, ik kan wel op Q rammen, maar ik vond het zo irritant als ik er per ongeluk op drukte dat ik switchte (ja, je zal altijd zien dat er net iemand komt! :() maar dat is nu een bind (dan zeg ik: neuken?(TM)) en dat TM waar dat op slaat weet Mart zelf wel :)

Verwijderd

Aug...maar liever nog het Knife.....

Flash bomb + Knife = Ultiem

Verwijderd

Hehe ik kan ook keys binden dus ik heb ook dat neuken(TM) gebind. Ik was zo dom om mijn Buy knop te binden zodat ik dus niks meer kon kopen en dan loop je daar met je glock.... was wel erge lol :P

Verwijderd

Knifen is zeer kewl maar er zijn altijd wel van die boeren die gaan schieten...

Verwijderd

Hmzz, het hangt er maar helemaal van af welke map je speelt.
En wat ook belangrijk is, teminste als je in een vast team speelt, wat jouw funktie of objective is.
Een CTsniper die b.v. in siege rug dekking moet geven kiest voor de awm.

Verwijderd

Favo Colt als CT Sig-552 als T
en ik heb soms lol met een mac-10, dan moord ik het halve CT veld ermee uit...

Meest kut AWM, das gewoon kut...

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Beste: mp5 & colt
Slechtste: ak & scout

wh00ps,
tiepvoud. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

okay. Hier moet de expert maar even op reageren. ;)
Hier komt mijn lijstje (ook gedeeld met andere ECHTE CS topperz :)
Best gunz:

H&K MP-5 Navy (All round. Supermakkelijk headshots schieten. Verreweg beste wapen voor medium en short range. Goede combinatie met Desert Eagle (voor grote afstanden). Met dat wapen kan je snel bewegen dus iedereen raakt je moeilijk.
Afbeeldingslocatie: http://mm-clan.gamepoint.net/quattro.jpg (Eerste kill was al weer uit beeld)

Sig SG-552 Commando (Voor als de headies met mp5 niet werken. Inzoomen en headies knallen. Dit wapen werkt ook redelijk goed op close battle.)

Steyr Aug (Zelfe als Commando alleen iets moeilijker headies knallen. Kogels zijn wel iets sterker, maar komen langzamer uit het wapen)

Waardeloze Gunz:

H&K G3-SG1 Sniper Rifle
Sig SG-550 Sniper Rifle
FN M249 PARA

Die H&K en Sig gebruikt helemaal niemand. Die wapens zijn nog scheler dan de PARA.
PARA is veel te duur voor het effect dat ie heeft. Kogels zijn minder sterk dan AK kogels. Komen langzaam uit het geweer. Je kan er niet hard mee rennen. En hij is zo scheel als Prinses Margriet.

Lamer Gun:
Accuracy International Arctics Warfare/Magnum

Dit wapen kan je veel te makkelijk raken, je kan zelfs missen en lui vliegen nog naar de grond. Dat wapen moet OF uit CS OF 6000,- gaan kosten.

Alle andere wapens gebruik ik regelmatig in public servers. Normaal gebruik ik ook vaak Colt en AK. Als ik in vorm ben is de goedkope shottie zeer effectief. Scout is ook VET gaaf wapen, maar 3 tegelijk haal je daar toch niet mee (Met mp5 wel).
Granaten en flashbangs gebruik ik ook zodra ik er geld voor heb...

Dan nog ff een paar reacties op jullie:
Mac10: Yeah baby jullie snappen dit wapen schijnbaar niet, maar dit is gewoon een fucking meesterlijk wapen, ok van ver is ie zware schijt maar o wee op midden tot korte afstand is ie vele male beter dan MP5 probeer er mee te spelen en verbaas je zelf.
Mac10 is veel scheler dan mp5, en minder sterk. Mp5 ownz veeeeeel meer.

Ik hoor veel negatief over FN p90, dit wapen kan ook effectief zijn. Ook ZEER veel headies met dat wapen...

Nou dat was weer mijn verhaaltje ;)

Mzls

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:16
me agrees

• BasieP
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op maandag 05 februari 2001 20:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Als je de AK47 niet fijn vind, ben je gewoon een newbie >:), dat wapen is wel zò sterk! Ik speel het meeste met de AK dus en de m4a1. Die nieuwe sniperrifle is de meest kutte vind ik, lang niet krachtig genoeg.
AK RULEZZZZZ 4 EVER!!!!

en inderdaad die duurste sniperrifles van zowel de T als de CT zijn VET fuck!!
ik ken ook niemand die ze gebruikt
;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 00:05 schreef Niels vd Linden het volgende:
ik blijf er gewoon bij dat de AK gewoon zuigt

en de sig 550 bestaat niet, maar ik neem aan dat je de 552 bedoelt? en het is best een fijn geweer, en als je zoveel mist kan je gewoon niet mikken :+

en die wallpaper, tjah ik had hem nog liggen ik denk die kank goed gebruiken

EN COLT BLIJF ROELEN
uhmmm.. Ben jij nog met beta's bezig ofzo? :)
Sig 550 bestaat wel, is die CT ONLY Sniper rifle (zuig gun trouwens)

AK rulez echt zwaar.
Kost maar 2500 en is mijn favo gun!

Ik geef sniper support met ak :P

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 februari 2001 23:19 schreef Paestero het volgende:

[..]

uhmmm.. Ben jij nog met beta's bezig ofzo? :)
Sig 550 bestaat wel, is die CT ONLY Sniper rifle (zuig gun trouwens)

AK rulez echt zwaar.
Kost maar 2500 en is mijn favo gun!

Ik geef sniper support met ak :P

[GoT]Dutch Commando
yjah > ik koop geen snipers > als er iets zielig is is het wel snipen, van mij mogen ze ze er allemaal uitknikkeren

Verwijderd

De Colt is en blijft de aller aller allerfijnste gun in heel het spel, lang kort iedere afstand werkt'ie goed op.

De AK is ook errug leuk

en voor de rushers is er altijd nog de mp5 of de FNP90, geweldig :)

Zuigguns, het waterpistool van de T's (die handgun :))
Shotgun, lame wapen
uhm, hiermee stoot ik vast veel mensen voor het hoofd maar de aug vind ik ook niet ZO geweldig, maar niet echt een zuiggun, vooruit dan maar :)

De UZI's zijn gewoon zwaar slecht (of wat ervoor door moet gaan voor het geval er weer wise-ass antwoorden komen)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MP5, AWP, COLT daar kan ik goed mee schieten
AK47, MAC10, TMP Raak ik de kippen uit italy nog niet mee als ik er boven op sta ;P

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

dat knifen mag van mij krachtiger. nu zit je meer dan 4 keer te knifen om een ventje te doden.

beste guns: ak & m4a1
slechtste: de twee duurste sniperguns

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Colt ownt.....maak ik veruit de meeste frags mee
AK is ook relax, maar je moet gwoon bursten...of op voeten richten, dat ding trekt giantisch omhoog.
Mp5 is ook wel leuk als je weinig geld hebt
Nog minder geld ga ik sinds een paar dagen :) voor de Deagle.
AWM is soms wel leuk ,maar ik overleef het bijna nooit met zo'n ding :P
Shotguns zijn vooral in train als T errug ideaal.

Waardeloos
Dat snipedinggevalles van veelsteveel geld waar je geen hond mee kunt raken.
Para, te duur, te onnauwkeurig. (hoewel....als je echt heel erg burst issie ook wel leuk)
ach sommige wapens heb ik volgens mij nog nooit gekocht dus :)

• ^^0nMe
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Para is cewl om mee te rushen, vooral in dust, ik had eens een keer 6 man neergemaaid, ze kwamen weliswaar niet allemaal tegelijk, maar snel achterelkaar, hoef je lekker niet te reloaden. En shotguns zijn ook wel errug, vooral die goedkopere, die is echt krachtig, die andere is ook wel goed, maar minder krachtig.
Ok, ak en m4 zijn natuurlijk da bomb >:), alleen met ak lijk ik nauwkeuriger te schieten dan met m4, komt denk ik omdat ik bijna altijd terrorist ben, hehe.
Alle pistolen behalve deagle en begingun van ct zijn :r

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

de FN Five-Seven is ook erg geod hoor, veel kogels, low recoil zeer zuiver :)

Verwijderd

Ik vind die m4a1 wel leip, schiet wel lekker, zeker met demper, maar soms schiet j op flinke afstand en dan lijkt t dat je alles mist, want de kogels slaan echt meters mis enzo en opeens heb je een HS. :?

Verwijderd

Beste guns zijn Ak en Colt.
Fun guns zijn Glock18 en Scout

Mensen die een hekel hebben aan AWP/Snipers zijn meestal no skill rushers.

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

en mensen die awpsnipen zijn meestal *no-skill* campers :P

j/k

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 16:27 schreef Niels vd Linden het volgende:

[..]

yjah > ik koop geen snipers > als er iets zielig is is het wel snipen, van mij mogen ze ze er allemaal uitknikkeren
Snipen is niet zielig.
Jij kan het gewoon niet, dat betekent niet dat het zielig is.

DC

Verwijderd

hij kan het wel, maar hij houdt er niet van.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 18:31 schreef knightofn1 het volgende:
en mensen die awpsnipen zijn meestal *no-skill* campers :P

j/k
kijk, er zijn meer lichtpuntjes :)
Pagina: 1