Toon posts:

computer doet in totaal raar

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej ik heb sinds laatste x dat ik game speelde met fraps aan (opneem progamma),
doet mijn computer gewoon SLECHT
mijn muziek hoor ik langzaam geruis door heen, hij is trager geworden,soms misvormt mijn muziek TOTAAL allemaal rare geruis er door heen,ik heb nu ook een raar geruis er door heen, mijn bf2 (game) lade een map altijd in 15 sec... nu 5 min
zodra ik een groep bij msn open .. dan hapert mijn muziek of vervormt het
als ik bijv.. mijn internet exploder start of.. deze computer of mijn documenten, en als ik dan op ALT tab druk zie ik dat mijn proccessor 100% bezig is.. terwijl mijn pc tog wel zekerweten MSN of zo aan kan
miss nog wat extras
1800+ amd : proccesor
9800ATI pro : graphics
1212m Emu creative professional : sound
MDT MD1600-JD00HBB0 ata : harddisk
Moederbord van Elitegroep
meer info nodig.. post t hier onder ik zal antwoorden

Verwijderd

Maak anders ff gebruik van een virusscanner en scan dan ook even met een anti spyware scanner zodat je zeker niet weet dat het hier niet aan kan liggen. Mocht het hier niet aanligggen kun je ook nog aan een clean install denken. Maar zorg wel mocht je deze optie kiezen dat je jou belangrijke data goed gaat backuppen. En dat je direct naar de clean install een virusscannner in combinatie met een firewall en ook een anti spyware scanner installeerd zodat je geen onnodige rotzooi op je pc krijgt. :) kijk anders ook even welk process deze 100% cpu gebruik veroorzaakt en zoek dit even op google op (voor meer informatie over dit process).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al 20 virus scans erover gehaald met hitman pro en norton :P, ik heb gedefragmenteerd, maar dit is al 4de x dat dit gebeurt en ik wil eigenlijk gewoon het probleem weten heb geen zin om na een maand weer opnieuw te isntalleren. ik heb direct x opnieuw geinstalleerd.. ik merk kleinbeetje minder geruis, ik heb windows styl op klassiek gezet.. weer iets beter maar het blijft zich wel sterk voordoen,

Processen.. system die vraagt momenteel 00 en livecal exe ook
niet active systeemprocessen vraagt 99 CPU (in alt tab)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 15:54 ]

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:51:
Processen.. system die vraagt momenteel 00 en livecal exe ook
niet active systeemprocessen vraagt 99 CPU (in alt tab)
Dat is dus ook niet-actieve CPU-tijd. Je cpu doet dus voor 99% niks.

Probeer trouwens een beetje op spelling, grammatica en tekstindeling te letten, dit is namelijk niet erg fijn te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
jup maar zodra ik iets opstart of zo is t direct 00

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yo, ik denk dat je dit even opnieuw moet doen. Dit lijkt me geen ECHT AV probleem, maar meer een probleem met je hele systeem. Daarnaast is je topicstart echt beetje boel onleesbaar.

Kan je even in iets normale bewoording je probleem omschrijven? Het is volstrekt onduidelijk wanneer het probleem zich voordoet. Een computer die erg langzaam is kan allerlei oorzaken hebben. Lees eerst eens de algemene tips door in vergelijkbare topics.

Je kan wel een nieuw topic openen, maar doe het dan even met een iets helderder verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 16-03-2007 16:32 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.