[NFS Carbon] Autosave werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 21:49
Wanneer ik op mijn laptop (zie sig voor specs) nfs carbon wil spelen kan ik niets saven. Maw de gameinstellingen e.d. kunnen niet opgeslagen worden. Weet iemand raad? Ik heb Windows Vista 32 bit.

Ik heb het als gerund als administrator en met win 98 compabiliteit maar het wil maar niet werken ... :(

• kokorico
Nou er is echt geen info over te vinden :(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Niet kicken binnen 24 uur :o
Tikje naar SPV aangezien dit een vraag is.

• kokorico
Ik heb op mijn pc de locatie van mijn documenten gewijzigd naar de d: schijf ... Zou het daaraan kunnen liggen?

• kokorico
Wat een hulp krijg ik hier :D

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Speel je het misschien met een crack? Wanneer merk je dat het spel niet gesaved heeft? Krijg je een error of zie je het pas als je de volgende keer opstart? Heb je de autosave optie in het menu wel aanstaan? Werkt het handmatig wel? Gewoon wat verhelderende vragen waarmee je misschien verder geholpen kan worden ;)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• kokorico
Wanneer ik het spel opstart wordt er gevraagd om een game profiel aan te maken met me naam. Echter dit gaat niet. Het spel kan niet saven op me HD ....

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Speel je het gewoon met de cd erin of met een crack? Ik kan me herinneren dat ik zoiets daarmee heb meegemaakt. Bestaat er gewoon een map in ´Mijn Documenten´ --> "My Games" (of iets dergelijks) die gewijd is aan NFS Carbon? Op welke schijf staat NFS geinstalleerd en heb je het al eens proberen te installeren op een andere schijf? Kun je "Mijn Documenten" niet terugzetten naar de C schijf?

[ Voor 15% gewijzigd door hayate666 op 19-03-2007 12:54 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• kokorico
hayate666 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:52:
Speel je het gewoon met de cd erin of met een crack? Ik kan me herinneren dat ik zoiets daarmee heb meegemaakt. Bestaat er gewoon een map in ´Mijn Documenten´ --> "My Games" (of iets dergelijks) die gewijd is aan NFS Carbon? Op welke schijf staat NFS geinstalleerd en heb je het al eens proberen te installeren op een andere schijf? Kun je "Mijn Documenten" niet terugzetten naar de C schijf?
Heb ik net geprobeerd maar werkt niet :( Ik gebruikt btw Windows Vista

Edit: Zou je ergens de auto save locatie kunnen instellen? Heb al gekeken in het register maar ik kan niets vinden :(

[ Voor 24% gewijzigd door kokorico op 25-07-2007 00:00 ]

• kokorico
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en de locatie van mijn documenten gewoon op de C schijf laten staan en nu werkt et wel :)
Bedankt voor jullie reactie's ;)

• YCF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-02-2008

YCF

Ik heb dus hetzelfde probleem voor. Is hier al een oplossing voor gevonden. Googlen helpt niet veel.

• kokorico
Ja, laat je locatie van mijn documenten gewoon op de c schijf staan ;) Dan werkt het wel. Er is geen oplossing voor anders. Had me ook al rot gezocht ...
Pagina: 1