Toon posts:

Mem tweak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi guyz buiten mijn asus probleem om ben ik wel in het bezit van een great Chaintech 6ata2 om even de details te pasten dan maar:
Chipset: VIA Apollo Pro133 and 686A
CPU type: Slot 1
Form Factor: full ATX
Expansion slots: 4x PCI, 2x ISA, 1x AGP
Memory Slots: 3x DIMM
Other: Audio onboard
AMR support
ATA/66
=============================================
Het schijnt dat je daar een vette mem tweak over heen kan mikken zodat je dus de snelheid van een bx chip evenaard????
wie heeft dit gedaan en wil hier positive ofwel negative ervaringen over kwijt???
btw, maakt het nog uit onder wel os? ik draai onder win2k en gebruik de nieuwste via drivers pack......
Greetz Cow

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Werkt perfect, is wel iets moeilijker kwa instellen, ze zouden dit via de bios moeten doen. overigens heb jij geen 133(a) chip dus zal je niet bx evenaren

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
maar moet ik dit nu doen of niet...?
wat is het verschil dan met de chip die ik heb?

Verwijderd

ik heb ook de chaintech 6ata2 en die tweak werkt perfect hoor :) veel snelheidswinst.... :) heb er een p2 400@496 op zitten

Verwijderd

Hoe heb je in godsnaam die p2 400 over kunnen klokken ? Mij lukt het niet i.c.m. een p2b !

Verwijderd

tweakie: misschien beetje laat maar toch... :) mijn p2 400 lopot nu op fsb 133 :) met 100 mhz geheugen en standaard koeling...

Verwijderd

kep ook een pII400@448 op een p2b. hoger dan fsb112 loopt ie niet, denk vanwege voltage gebrek.
welk memtweak proggie gebuiken jullie en heeft dat nut als je al een bx mobo hebt?

Verwijderd

Dit memtweak-proggie waarover gesproken wordt is alleen voor VIA Apollo-Pro-chipsets, niet voor de BX
Pagina: 1