Probelemen met Asus 7900 GT TOP in SLI

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-07 11:30
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort hiero een SLI opstelling van 2 Asus 7900 GT TOP`s. Ik moest eerst op me nieuwe voeding wachten, want mijn oude voeding (450 WATT asus) trok het allemaal niet meer. Nu ik mijn nieuwe voeding (Hiper 580 WATT SLI-ready) er gisteravond in heb gezet, wou ik gaan gamen. Zodra ik het spel (Call of Duty 2) start, komt er een groene balk aan de rechterkant van mijn scherm (van boven naar beneden. Ik dacht gelijk dat er iets met één van de kaarten mis was, maar ik heb beide kaarten los getest, en dan heb ik geen last van de groene balk. Ook heb ik de kaarten omgedraait, en een andere Bridge gebruikt, maar niks hebt. de kaarten werken los perfect, maar zodra ik ze er allebij in de computer heb zitten, krijg ik die groene balk (alleen tijdens games en 3D-mark). De biosversies van de kaaten zijn bijna gelijk (kaart 1 heeft versie: 5.71.22.15 en kaart 2 heeft:5.71.22.38).

Mijn overige hardware:

Asus A8N-SLI premium (bios staat goed ingesteld)
AMD Athlon 64 3800+ X2
2 x 512 DDR Dane-Elec geheugen

Wie o wie kan me helpen??

Verwijderd

hahaha lol
je heb dit aan staan in je drivers
show gpu load balancing

dit zorgt voor die groene lijn zodat je kan zien hoe de videokaart de date verwerken.
een kaart kan je deze optie niet gebuiken vandaar dat je dan niet ziet

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ja maar dat het balkje helemaal aan de rechterkant komt te staan lijkt mij een indicatie dat SLI niet werkt, anders had het mooi in het midden gestaan.

Verwijderd

nee ligt er aan hoe hij de dat verdeelt.

horzitale of verticaal. (ook dat kan je vinden in je drivers)
Ligt er dus aan welke deel elke kaart pakt.

Staat die optie nu aan in je drivers?
zo ja zet het uit dan zie je het niet meer jouw sli werkt gewoon.
Kan het weten heb zelf 2x7900gt tops in gebruik

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 20:45 ]

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-07 11:30
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:10:
hahaha lol
je heb dit aan staan in je drivers
show gpu load balancing

dit zorgt voor die groene lijn zodat je kan zien hoe de videokaart de date verwerken.
een kaart kan je deze optie niet gebuiken vandaar dat je dan niet ziet
Hartstikke bedankt, nu ben ik eindelijk van die groene balk af. Show GPU Load Balancing stond inderdaad aan. Bedankt, en er kan een slotje op