Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Volgens mij is dat gewone spuitverf

Gewone spuitverf zal op de stof blijven liggen en niet erin trekken... Naast dat de stofstructuur dan compleet verdwijnt zal het er ook niet beter uit gaan zien.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Inderdaad.... gewoon een spuitbus van de HEMA of weet ik veel halen en leef je uit 
(of anders @ locale sloperij een andere hoedenplank halen ofzo...)
(of anders @ locale sloperij een andere hoedenplank halen ofzo...)
[ Voor 29% gewijzigd door Wok op 16-03-2007 14:00 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Anoniem: 147846
Je hebt speciaal spul om zulke dingen weer zwart te maken. Zal je vast wel vinden bij de halforts. (schrijf ik dat goed?
)
Je kan ook een automaterialenzaak binnengaan en een rol bekledingsstof kopen (van caliber bijvoorbeeld). Busje spuitlijm erbij en een uurtje hobbyen.
Wise enough to play the fool
@teacher
Opnieuw bekleden gaat zeker weten niet mooi worden. Daarvoor heeft de hoedenplank teveel glooiingen en vakken...
@Wok
Gewone verf gaat ook zeker weten niet werken, dat gaat een harde laag vormen, iets wat je juist niet wilt op een deel als de hoedenplank.
En een andere plank van de sloop zal weinig beter zijn vrees ik... De achterruit ligt vrij vlak, waardoor verkleuring bijna gegarandeerd is. Daarnaast ben ik er nog niet in geslaagd een sloper te vinden die interieur delen heeft voor een E36 compact... (ik zoek ook nog steeds een zonneklep voor de bijrijder en eventueel een achterbank...)
@ZktaS
Dat spul zoek ik dus... Ik zal eens bij Halfords binnen lopen, maar ik betwijfel het eigenlijk of ze het zullen hebben...
Opnieuw bekleden gaat zeker weten niet mooi worden. Daarvoor heeft de hoedenplank teveel glooiingen en vakken...
@Wok
Gewone verf gaat ook zeker weten niet werken, dat gaat een harde laag vormen, iets wat je juist niet wilt op een deel als de hoedenplank.
En een andere plank van de sloop zal weinig beter zijn vrees ik... De achterruit ligt vrij vlak, waardoor verkleuring bijna gegarandeerd is. Daarnaast ben ik er nog niet in geslaagd een sloper te vinden die interieur delen heeft voor een E36 compact... (ik zoek ook nog steeds een zonneklep voor de bijrijder en eventueel een achterbank...)
@ZktaS
Dat spul zoek ik dus... Ik zal eens bij Halfords binnen lopen, maar ik betwijfel het eigenlijk of ze het zullen hebben...
Anoniem: 35978
Die aflevering heb ik een aantal keer gezien en daar werd gewone spuitlak voor gebruikt. Dat zou dus moeten werken (want ik heb het op TV geziendeepbass909 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:34:
Ik zit met een vraag waar ik op het moment niet 1,2,3 antwoord op kan vinden...
De hoedenplank van m'n auto is onder invloed van de zon nogal verkleurd (van antraciet naar paars/grijs).
Dit is nogal een doorn in m'n oog... Het hele interieur is schoon en netjes (op wat geknapte naadjes na, die nog gerepareerd gaan worden), maar die plank ziet er gewoon niet uit.
Nu heb ik ooit bij Wheeler Dealers gezien dat er spuitbussen te koop zijn, speciaal op dit soort dingen te kunnen verven.
Maar waar zijn die te koop?
Is het geen mogelijkehid om het met textielverf te doen? Weet niet of het er tegen kan dat het nat word. Zo ja zou het denk ik best een mogelijkheid zijn
Textielverf heb ik aan zitten denken, maar ik las op een forum dat ik vond, dat textielverf niet zou hechten op stof dat vocht- en vuilwerend behandeld is...
Kijk eens op autostyle.nl daar hebben ze spuitbussen voor auto-interieurs...
Te bestellen bij een willekeurige halfords...
Te bestellen bij een willekeurige halfords...
Pagina: 1