Toon posts:

Sleutelhanger probleem na 10.4.9 update.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na de update een probleem met mijn sleutelhanger. Hij houd geen WW vast. Ik voer alles weer in en vink aan dat hij moet onthouden. Na een herstart begint het spectakel weer opnieuw. Hoe kan ik dit oplossen?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je al gekeken wat er in de Console staat (Programma's -> Hulpprogramma's) en dan met name system.log en console.log?

Wat je kunt proberen is de bevoegdheden te herstellen m.b.v. Schijfhulpprogramma (ook te vinden onder Hulpprogramma's). Zeker na een systeemupdate kunnen deze verkeerd staan.

Daarnaast heb je de Sleutelhanger-EHBO al gedraaid? Deze vind je in het programma Sleutelhangertoengang (wedereom te vinden onder Hulpprogramma's) in het menu Sleutelhangertoegang.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:39:
Heb je al gekeken wat er in de Console staat (Programma's -> Hulpprogramma's) en dan met name system.log en console.log?

Wat je kunt proberen is de bevoegdheden te herstellen m.b.v. Schijfhulpprogramma (ook te vinden onder Hulpprogramma's). Zeker na een systeemupdate kunnen deze verkeerd staan.

Daarnaast heb je de Sleutelhanger-EHBO al gedraaid? Deze vind je in het programma Sleutelhangertoengang (wedereom te vinden onder Hulpprogramma's) in het menu Sleutelhangertoegang.
Bij console staat niets noemenswaardig. Ik heb idd de bevoegdheden laten controleren en had geen problemen. Met EHBO heb ik alles getest en wederom geen problemen gevonden.