Ik heb een P4 2.53GHZ 1024MB. Merk Micromaxx.
Processor:
Intel P 4
Northwood 9
Socket 478 mPGA
Moederbord:
Microstart International CO LTD
MS-6701
SIS 648
BIOS:
Phoenix Technologies LTD
6.00PG
09/11/2002
Deze gegevens komen van CPU-Z 1.39.
Ik heb zitten googlen, op de site van MSI gekeken, maar ik kan nergens de Handleiding van me Moederbord vinden!
Ik heb een Onboard geluidskaart en die moet uitgeschakeld worden.
Per Ongeluk heeft me zusje tijdens het afstoffen achter de pc, de pinnetje wat in de groene geluidsingang gaat gebroken. Het pinnetje van de Audio Kabel zit heel diep in en kan niet worden weggehaald.
Ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht, maar moment dat ik de geluidskaart in de pc plaats, dan start me PC niet opnieuw! Hij blijft gewoon ergens hangen/vastzitten. Ik zie nieteens het scherm Windows XP. Hij komt niet zo ver!
Volgens Google moet ik mijn onboard geluidskaart uitschakelen, maar hoe doe ik dat?
Daarom zoek ik de hanleiding!
Iemand enig idee of advies.
Processor:
Intel P 4
Northwood 9
Socket 478 mPGA
Moederbord:
Microstart International CO LTD
MS-6701
SIS 648
BIOS:
Phoenix Technologies LTD
6.00PG
09/11/2002
Deze gegevens komen van CPU-Z 1.39.
Ik heb zitten googlen, op de site van MSI gekeken, maar ik kan nergens de Handleiding van me Moederbord vinden!
Ik heb een Onboard geluidskaart en die moet uitgeschakeld worden.
Per Ongeluk heeft me zusje tijdens het afstoffen achter de pc, de pinnetje wat in de groene geluidsingang gaat gebroken. Het pinnetje van de Audio Kabel zit heel diep in en kan niet worden weggehaald.
Ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht, maar moment dat ik de geluidskaart in de pc plaats, dan start me PC niet opnieuw! Hij blijft gewoon ergens hangen/vastzitten. Ik zie nieteens het scherm Windows XP. Hij komt niet zo ver!
Volgens Google moet ik mijn onboard geluidskaart uitschakelen, maar hoe doe ik dat?
Daarom zoek ik de hanleiding!
Iemand enig idee of advies.
[ Voor 0% gewijzigd door Bob Marley op 16-03-2007 11:40 . Reden: Extra Informatie over de PC ]