Toon posts:

Songbird speelt geen nummers af!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb onlangs Songbird gedownload op mijn iBook, en ik heb al mijn cd's in Songbird geplaatst. Maar nu het grote probleem; Als ik een nummer wil afspelen speelt Songbird het nummer nie af. De tijdsduur van het liedje blijft eveneens op 0.00 seconden staan. Weet iemand wat het probleem hiervan is? En hoe ik dit kan verhelpen?

Bedankt!

Tim

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-02 22:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Nu kijk ik net even op de website van songbirdnest maar kan jij mij uitleggen waarom je songbird verkiest boven iTunes? Ik ben namelijk altijd in voor verbetering.

Wat je vraag betreft, sorry daar heb ik geen antwoord op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben even toe aan wat nieuws. En Songbird is bij deze ook zeker een mooi programma. iTunes is ook een goed programma, zonder meer. Maar ik sta op dit moment wel open, voor wat anders! Vandaar.

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

حبيبي

Ik heb songbird ook geprobeerd, maar ondertussen alweer terug naar iTunes.
Ik was ook in voor wat anders, en opzich is helemaal geen slechte app. Maar er zitten zoveel functies in die ik helemaal niet gebruik (ik luister alleen muziek) dat ik het weer heb verwijderd. Daarnaast vond ik het ietwat traag overkomen, vind de search in iTunes beter. Ook miste ik in songbird de browser vensters zoals in iTunes.

Back on topic:
Ik neem aan dat je de laatste versie hebt? en je liedjes staan gewoon lokaal op je schijf?

• xommen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-03-2021
Misschien heeft hij Linux op zijn iBook geinstalleerd?
Het klinkt namelijk als het probleem wat ik ook had toen ik het op een linux pc had gezet.

Van de FAQ van Songbird:

What do I need to get playback working on Linux?
We use the GStreamer media core for playback on Linux. Many distributions have this installed by default but may not have all the plugins to get playback working for you media format of choice. Check out our documentation at http://publicsvn.songbirdnest.com/trac/wiki/SettingUpGStreamer about Setting Up GStreamer for troubleshooting your GStreamer set up.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... Ik heb volgens mij geen Linux op mijn iBook. Ik heb ook geen verstand van Linux, maar ik zal het zeker eens gaan proberen! Ik heb geen nummers op een externe harde schijf staan in Songbird. (wat ik overgens wel heb! Maar dus niet in Songbird). Jep, het is de laatste versie 0.2.5.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is, hoe kan ik checken of ik Linux heb :P

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Als je dat niet weet, dan heb je het niet :D

Jij hebt een iBook met een een of andere versie van OS X. Geen Linux. GStreamer zou je dus ook niet nodig moeten hebben.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1