Geachte Tweakers
,
Ik ben een laatste jaars MBO niv. 3 ICT'er en loop nu stage bij universiteit.
Nou heb ik 2 vragen aan jullie ik ben van plan om nog niv. 4 te gaan doen.
Nou is mijn vraag is het moeilijk om een GOEDE werkgever te vinden die een BBL ( 4 dagen werken 1 dag school ) leerling aan zou willen nemen voor niv. 4 via detacheringsbureau lijkt me niet handig omdat ik het idee heb gekregen ( van topics die ik lees ) dat ze alleen van je profiteren ( ik kan er ook naast zitten natuurlijk
). Het enige voordeel wat ik snap van hun is dat ze zorgen dat je altijd werk hebt maar daarentegen zijn de IT banen aan het groeien ( dat zeggen ze aldoor op school en op me stage ) dus lijkt het mij dat er altijd wel werk valt te vinden in IT
Nou het volgende het zou me ook goed lijken als ik gewoon BOL doe ( 5 dagen in de week naar school ) daar kan ik natuurlijk weer genoeg stage-ervaring opdoen en kennis vergaren.. ik wil ook certificaten van Microsoft en ITIL en dergelijke geen halen.. zijn hier ook programma's voor waar je kan leren/oefenen voor die certificaten?
Groetjes,
en alvast bedankt voor reacties
Ik ben een laatste jaars MBO niv. 3 ICT'er en loop nu stage bij universiteit.
Nou heb ik 2 vragen aan jullie ik ben van plan om nog niv. 4 te gaan doen.
Nou is mijn vraag is het moeilijk om een GOEDE werkgever te vinden die een BBL ( 4 dagen werken 1 dag school ) leerling aan zou willen nemen voor niv. 4 via detacheringsbureau lijkt me niet handig omdat ik het idee heb gekregen ( van topics die ik lees ) dat ze alleen van je profiteren ( ik kan er ook naast zitten natuurlijk
Nou het volgende het zou me ook goed lijken als ik gewoon BOL doe ( 5 dagen in de week naar school ) daar kan ik natuurlijk weer genoeg stage-ervaring opdoen en kennis vergaren.. ik wil ook certificaten van Microsoft en ITIL en dergelijke geen halen.. zijn hier ook programma's voor waar je kan leren/oefenen voor die certificaten?
Groetjes,
en alvast bedankt voor reacties
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 11:59 ]