MSN Messenger Autoclean userpasswords

Pagina: 1
Acties:

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-07 05:06
Gegroet,

het volgende: Ik wil mijn msn messenger 6.2 (laatste oude werkende versie) zo instellen dat de emailadressen waarmee is ingelogd automatisch worden verwijderd bij het afsluiten van het programma.

Ik weet dat je via run - userpasswords2 de lijst met emailadressen die weleens hebben ingelogd kan verwijderen, maar op mijn oude pc heb ik het, een jaar of 2 geleden, voor elkaar gekregen dat deze emailadressen na het afsluiten van msn automatisch worden verwijderd. Kortom, elke keer dat ik messenger opstart is de lijst met emailadressen leeg.

Ik ben alleen vergeten hoe ik dat toen heb aangepakt, en vroeg me af of er iemand is die (nog) weet hoe dat ookalweer moest.

Verwijderd

Je kunt zorgen dat niemand rechten heeft op deze registry key?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Volgens deze pagina werkt msn samen met je IE-instellingen. Daar kun je dus ook het e.e.a. aan sleutelen :)
Met meuktracker: Crap Cleaner 1.27.260 moet je het volgens mij ook kunnen automatiseren, maar da's volgens mij alleen bij reboot dan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• lvanhoe
Nee, het antwoord dat ik zoek zit er nog niet bij, denk ik. Ik heb zo'n gevoel dat als ik het lees, dat ik het dan meteen herken en zeg ah-haaa!

Het was niet dat progje van de post hierboven.

• lvanhoe
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:16:
Je kunt zorgen dat niemand rechten heeft op deze registry key?
Hoe zou ik dat moeten aanpakken?

Verwijderd

lvanhoe schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:48:
[...]

Hoe zou ik dat moeten aanpakken?
rechter muisknop op de registry key en dan permissions selecteren.
Pagina: 1