nieuws: AMD presenteert 'Stars'-lineup
In de tabel hebben de onderste twee Agena FX'en dezelfde specs?
In de tabel hebben de onderste twee Agena FX'en dezelfde specs?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 84% gewijzigd door Grrrrrene op 05-05-2007 11:54 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
'Lagelonenlanden' dient als een geheel geschreven te worden.worden overgeplaatst naar lage-lonenlanden zoals
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Met toevoegenSilverlight is een technologie die gebruikt kan worden om animaties [...] mee weer te geven, en daarmee vormt het een concurrent met onder meer Adobe's Flash.
moet zijnDe toegepaste methode is gelijk aan de methode die Pons en Fleischmann in 1989 gebruikten, namelijk die van een dunne, met paladium en deuterium gecoate draad
Het viel me ineens op dat er niks over deze stof bekend was op wikipedia totdat ik merkte dat het een typo wasDe toegepaste methode is gelijk aan de methode die Pons en Fleischmann in 1989 gebruikten, namelijk die van een dunne, met palladium en deuterium gecoate draad
Volgens mij is iets een concurrent "van" en niet "met", maar het is aangepast want er miste wel een woord
Het waren er 100.000 aan de bron te zienThe__Virus schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 15:56:
nieuws: 'IBM gaat mogelijk 100.000 man ontslaan'
Wat een arbeidsproductiviteit zeg, 1,5 arbeidsjaar per werknemer. Dus is het nou 100.000 (titel) of 150.000 (eerste zin na intro).
...en m'n eigen artikeltje... Fixed.Larsie schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:05:
Amerikaanse marine: 'Koude kernfusie gerealiseerd'
[...]
moet zijn
[...]
Het viel me ineens op dat er niks over deze stof bekend was op wikipedia totdat ik merkte dat het een typo was
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
willen mag weg.duidelijk dat ze niet alleen Windows, maar ook Linux met hun computers meegeleverd willen kunnen krijgen
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
The devil is in the details.
door -> voordie zoals het er nu naar uit ziet exclusief door Phenom ondersteund zullen worden.
Professioneel Hyves-weigeraar
De url van de link naar MACS bevat een %22 (") op het eind waardoor het niet werkt.... De koeler is ontwikkeld door MACS en ook los verkrijgbaar. ...
Volgens mij kan het dikgedrukte stuk beter anders neergezet worden. Misschien met komma's? of tussen - -Doordat de score niet volledig afhankelijk is van de snelheid van de videokaart: ook de prestaties van onder andere de processor en het geheugen wegen mee weet de in theorie tien procent snellere Sparkle Calibre GeForce 8800 GTX slechts een 3,2 procent hogere score neer te zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 06-05-2007 14:41 ]
PSN: Houtvlot
Die eerst zin vind ik nogal vreemd.Arme bedrijven en scholen kunnen straks twee man (m/v) achter een pc zetten. Een stukje software van Microsoft Research splitst het scherm in twee delen. Door een extra muis en toetsenbord aan te sluiten kan daarop onafhankelijk gewerkt worden.
Zoek de fout...een strategie die Intel beantwoort...
[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 06-05-2007 21:43 ]
Verwijderd
De punctuatie is nu ook wel erg lastig (Gh.o.st biedt gratis online desktopomgeving
EDIT: Damn, spuit elfG.ho.st biedt gratis online desktopomgeving
[ Voor 5% gewijzigd door XplodingForce op 06-05-2007 22:32 ]
Everybody lies
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ja, lekker handig inderdaad, zo'n half schermhello_moto schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:44:
Die eerst zin vind ik nogal vreemd.
Ten eerste: Hoezo meteen arm? Het is toch gewoon handig.
Nee.En ten tweede: zeg gewoon 2 mensen of 2 computergebruikers.
Dan repareer ik het nog even subtiel.Xander schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:42:
* Xander wijst nog even subtiel op de laatste alinea van zijn post van 3 dagen geleden ?
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
en twee maalbesturingssystemen
is niet erg consistentbesturingsysteem
Of er moet nog iets achter "Ubuntu Mobile and Embedded" staan (bijvoorbeeld OS), dan klopt het wel, het/de foutjes daargelatenMatt Zimmerman, Ubuntu's chief technical officer, heeft zaterdag het Ubuntu Mobile and Embedded aan de buitenwereld gepresenteerd.
Verwijderd
Moet zijn:Volgens The Inquirer heeft AMD met een nieuwe revisie het Barcelona-ontwerp de jackpot geraakt.
in:Volgens The Inquirer heeft AMD met een nieuwe revisie van het Barcelona-ontwerp de jackpot geraakt.
Verwijderd
Core 2 Quad, anyone?van Intels Core 2 Duo-serie
Fixed.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:59:
[...]
Moet zijn:
[...]
in:
nieuws: 'AMD raakt jackpot met nieuwe stepping Barcelona'
Geen tikfout, maar toch gefixed.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:05:
nieuws: 'AMD raakt jackpot met nieuwe stepping Barcelona'
[...]
Core 2 Quad, anyone?
Indeednieuws: Details over ATi Radeon 2600 en 2400 bekend
Eerder werd al duidelijk dat de RV930 uit gaat komen in een 2600XT- en een 2600Pro-variant.
RV930? Moet denk ik RV630 zijn
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 21:07 ]
In den modernen taal is het wenselijk dat hier slechts verschillende staatMoederbedrijf AMD heeft een Pro- en een LE-model in de planning met verschillenden configuraties
verbeeterd ende gecorrigeerd, reedschZelfde Ati bericht:
[...]
In den modernen taal is het wenselijk dat hier slechts verschillende staat.
ies verkkeerdDaar wordt echter door verschillende leden van het analistengilde aan getwijfeld: volgens hen is het niet de vraag of, maar wanneer de twee bedrijven een belangrijke overeenkomt met elkkaar aangaan.
U zei bril?Klanten van Dell zouden hier ook om vragen, wat de computerfabrilkant als reden opgeeft om zich naast de twee te scharen.
Verwijderd
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Doe es werken daar, het kan me niet schelen dat het 30 minuten voor middernacht isGlaanieboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:29:
nieuws: Ook Ubuntu gaat OS voor mobiele apparatuur ontwikkelen
[...]
Of er moet nog iets achter "Ubuntu Mobile and Embedded" staan (bijvoorbeeld OS), dan klopt het wel, het/de foutjes daargelaten
De man heet BachIn een interview op eWeek heeft Robbie Back
[ Voor 18% gewijzigd door Tsunami op 08-05-2007 10:22 ]
Er wordt teveel bedoeld....De ssd deed het niet heel fantastisch, maar daar moet bij gezegd worden dat dit specifieke model van SuperTalent eigenlijk bedoeld niet bedoeld is voor desktopcomputers, maar voor industriële toepassingen.
[ Voor 4% gewijzigd door JvW op 08-05-2007 10:44 ]
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
Moet zijn "De problemen zorgden".De problemen zorgde
brengtNieuwe technologie ... brengen laptops dichterbij die ...
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"Alle" wat?Toch is er alle om aan het bericht te twijfelen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
die al geruime tijd vraagtOnder druk van de developerscommunity, die al geruime vraagt om mee te mogen denken over de ontwikkeling van Java, stapte Sun over zijn vrees heen dat de taal zich tot een jungle van verschillende versies zou gaan vertakken.
melancholiekwoordvoerder van het bedrijf toonde zich vooral melacholiek
[ Voor 17% gewijzigd door geenstijl op 08-05-2007 22:34 ]
computo ergo sum
ter verduidelijking, het laatste woord van het artikelKuhlie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:41:
nieuws: Amerikaanse bloggers krijgen journalistieke status
laatste woord mist een t
In België was medio vorig jaar al door het Arbitragehof besloten dat het brongeheim ook voor webloggers geld.
Iéts te enthousiast met de eeeeeeeAls inderdaad blijkt dat het consortium op 10 mei geen bevredigend antwoord op de vragen van de Commissie heeft geformuleerd, zal laatstgenoemde op 16 mei eeen alternatief plan presenteren.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Donefreddifish schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 04:32:
nieuws: Brein mag piraat in gijzeling laten nemen
eistte->eiste
...hem niet meer en eistte een schadevergoeding van 8000 euro..
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
low-end?De GeForce 7200 GS wordt in de markt gepositioneerd als een lowend videokaart.
Gewát? Geïntroduceerd dus.Nvidia heeft een nieuwe budget-videokaart geïntroduceert in de
Mag weg mag weg.en is bedoeld bedoeld voor consumenten
[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 09-05-2007 10:18 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
bezig zijn met, of bezig zijn met hetVolgens de geamendeerde wet is journalistiek het bezig zijn het 'verzamelen, voorbereiden, verzamelen, fotograferen, opnemen, schrijven, redigeren, melden of publiceren van nieuws of informatie die betrekking heeft op lokale, nationale of internationale gebeurtenissen of andere zaken die interessant zijn voor verspreiding naar het grote publiek'.
uitgebreid?OCZ heeft zijn geheugenassortiment uitgebracht met de Titanium AM2 Special.
Deze kit is ontworpen is om optimaal met de geheugencontroller van AMD's AM2-processors samen te werken.
[ Voor 19% gewijzigd door dinges op 09-05-2007 12:49 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Glabbeek op 09-05-2007 13:37 ]
En zo is het maar net.
Fixt.Glabbeek schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:35:
meuktracker: Paint.NET 3.07
Nog geen twee weken na de release van versie 32.07 beta hebben de ontwikkelaars de finalversie van de 3.07-tak klaargezet.
In mijn opvatting is dat wel de final van de 3.07-tak, want er is namelijk ook een bètaversie van 3.07 verschenen. Dat maakt het dus voor mij een 3.07-tak die van de 3.x-tak afkomt.En volgens mij is het niet de 3.07-tak, maar de 3.0x tak, zoals te lezen op http://www.getpaint.net/roadmap.html
Het is gebruikelijker om rechtszaken in rechtszalen te startenBuiten de rechtzaal had 's werelds grootste patenthouder geen succes. Daarom startte het bedrijf in november vorig jaar twee rechtzaken...
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verwijderd
Ik moest het even drie keer lezen, maar de eerste twee woorden zijn omgedraaidDe aan gewone versie voor consumenten (Centrino Duo) verandert naast het logo weinig
Verwijderd
Ja he
[ Voor 17% gewijzigd door MrNGm op 09-05-2007 20:48 . Reden: zie post ]
Graatjes heb je niet zoveel aan. Ik denk dat ze er meer aan hebben als ze her en der een graantje meepikken.Hoewel Sun her en der een graatje wist mee te pakken,
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq