Bij de tellers zit een lampje met een afbeelding van een auto met een sleutel. Deze knippert als de auto verder helemaal 'uit' staat, dus als ik de contactsleutel naar Lock heb gedraaid en er uit heb gehaald. Er staat in de gebruiksaanwijzing dat het beveiligingssystteem in staat van paraatheid is wanneer de contactschakelaar vanuit ON naar ACC gedraaid wordt. Het lampje gaat dan knipperen. Maar ik heb dus de auto in Lock staan, standje verder dan ACC dus nog en nu knippert ie dus ook. Is dit ok? Er staat niet in de gebruiksaanwijzing of het lampje moet knipperen in die stand. De auto startte eerder vandaag nog wel gewoon, toen knipperde het ook al. Is dit een soort lampje dat aangeeft dat de auto beveiligd is?
(startpost even aangepast)
Ja, hij start nog, tenminste, eerder op de avond wel, toen knipperde het lampje ook al. Ik stond toen nog buiten en had nog geen knopje van de afstandbediening-sleutel ingedrukt. Uurtje gereden, wagen uitgezet, en nu knippert het weer. Tijdens het rijden is me niks opgevallen.
Ja, hij start nog, tenminste, eerder op de avond wel, toen knipperde het lampje ook al. Ik stond toen nog buiten en had nog geen knopje van de afstandbediening-sleutel ingedrukt. Uurtje gereden, wagen uitgezet, en nu knippert het weer. Tijdens het rijden is me niks opgevallen.
Niks aan de hand dus... Gewoon een teken dat je startonderbreker wordt uitgelezen...
[ Voor 57% gewijzigd door MikeyMan op 15-03-2007 23:11 ]
Dat doet mijn Honda ook, ik dacht altijd dat hij me nog een tijdje wilde waarschuwen dat ik de sleutel niet moest vergeten 
Ik zou me er maar geen zorgen over maken.
Ik zou me er maar geen zorgen over maken.
Vandaag even garage gebeld. Is ok. Dit moet de boefjes waarschuwen dat hij beveiligd is en alleen met mijn sleutel op een normale wijze weggereden kan worden. Het was me eerder nog niet opgevallen. Bedankt voor de reakties.
Pagina: 1