Ik heb hier een 166mmx server. (64mb edo, 15gb hdd, 2 realtech nic's) Win2k, winroute pro 4.1. 1Nic aan internet, 1 aan het netwerk.
nou is het probleem niet dat er het niet shared ofzoiets, maar mijn probleem is als volgt:
als ik zit te internetten (hoeft niet eens) dan valt internet afentoe helemaal weg. dit is alleen te verhelpen met een reboot van de server
. De netwerk verbinding met de server en remote control gedoe (WinVNC) doen het allemaal nog prima. internetten op de server gaat ook niet, en het is geen dns probleem of iets degelijks, want pingen heeft dan ook geen zin meer |:(|:(
heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? ik heb het sind een maand (denk ik) en heb het daarvoor nog nooit gehad...
win2k opnieuw installen kan wel, maar is erg vervelend ivm. ntfs partities ed.
alvast bedankt voor jullie tips enzo
Jasper
nou is het probleem niet dat er het niet shared ofzoiets, maar mijn probleem is als volgt:
als ik zit te internetten (hoeft niet eens) dan valt internet afentoe helemaal weg. dit is alleen te verhelpen met een reboot van de server

heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? ik heb het sind een maand (denk ik) en heb het daarvoor nog nooit gehad...
win2k opnieuw installen kan wel, maar is erg vervelend ivm. ntfs partities ed.
alvast bedankt voor jullie tips enzo
Jasper