Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
bijvoorbeeld een pentium 1 133 heeft at voeding en een andere opbouw vande kast(ATX moederbord past dus niet...)
laat eens horen wat je nu hebt.....
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Ehm... als ex werknemer van Laser met 10 jaar trouwe dienst wil ik wel zeggen dat dit niet altijd zo geweest is. Door gebrek aan kennis bij de commercie die alleen aan geld denken en niet naar de technische boys (zoals ik) wilde luisteren is het wel daar naar toe gegroeid. Mede dat en andere dingen ben ik 5 maanden geleden daar eruit gestapt.Op maandag 05 februari 2001 19:01 schreef Tony Vroon het volgende:
Je kunt dan beter in 1 keer een echte computer kopen. Probeer alsjeblieft niet te upgraden met die brakke merkloze tyfusbende binnenin een Laser, hou je nog steeds een traag systeem over (bovendien, Laser, traag is zwak uitgedrukt).
Indien de persoon een ATX kast heeft kan je er een AMD in plaatsen, een ander moederbord is wel een vereiste. De 250 watt voeding dient ook vervangen te worden voor minimaal 300 watt. Gezien die aanschaf is het misschien beter om je Laser zoveel mogelijk intact te houden voor verkoop en een nieuwe kast te kopen.
Alle andere kasten zijn of Micro-ATX of Baby-AT en kan je niets voor vinden om een AMD in te bouwen.
Verwijderd
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
Dan moeten wij elkaar kennenOp maandag 05 februari 2001 23:34 schreef s3mt3x het volgende:
Hehe, ik heb nog laser helpdesk gedaan6 maanden was voor mij genoeg
Trouwens die laser upgraden zou ik niet doen. Met een beetje pech zit ook nog eens alles onboard, wat betekend dat je een nieuwe geluidskaart en een nieuwe videokaart nodig hebt...
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Die voedingen, dat speelt nog steeds, en dan begin ik nog niet over de mainboards, die nauwelijks een merknaam hebben
Neem bijvoorbeeld die stapel Expression+ 730P die we hier hebben. Over de snelheid, die zal ik er even buiten laten.
Na een jaar en paar maandjes, 5 voedingen spontaan uitgebrand (achter elkaar, en het was duidelijk dat de rest snel zou volgen, zag eruit als een fabricagefout in de voeding). Laser: "ehm, tja, jammer, je hebt geen garantie meer". Na wat aandringen werd er een pallet voedingen bezorgd, echt zo van nou vooruit dan maar hier heb je ze. Konden we zelf die voedingen gaan zitten verwisselen, in AT-minitowers (weet niet of je wel es zulke towers van binnen hebt gezien, maar geloof me, daar wil je geen voedingen in verwisselen).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Je kunt idd het beste deze pc intact houden geheel verkopen (krijg je vast nog wel leuk prijsje voor op ibazar ofzo) en gewoon een nieuw duron gebaseerd systeempje kopen
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
En Tony, ik ken de problemen en in alle gevallen zijn de voedingen ook buiten garantie netjes afgehandeld (tot zover ik weet). En de snelheden... altijd heeft de commercie een meerderheid gehad in de keuze van producten (vaak afhankelijk van de productie van Vtech/PcPartner) wat in deze tijd geheel door de baas bepaalt wordt. Ik ben in ieder geval blij dat ik er nu niet meer zit maar heb zeker 10 fijne jaren daar gehad en met mij denken er velen zo over die daar de afgelopen 2 jaar zijn vertrokken.