vliegtuigspotten zonder auto

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 08:53
Ik wil binnenkort eens vliegtuigen gaan spotten. Waar kan ik het beste gaan spotten. Probleem is dat ik geen auto heb. Wel een vouwfiets :) Wie weet er een leuke locatie. En nog belangrijker: Hoe kom je er.

Tijs

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Vertel eens waar je woont, en wat je bereik is, dan kunnen we je al veel beter helpen ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

offtopic:
LAX?

Waar woon je ongeveer? Dat is tenminste makkelijker afstanden inschatten ;)

Verwijderd

waar woon je? er kan wel een locatie in groningen genoemd worden maar om daar nu met je vouwfiets heen te gaan vanuit zeeland?

doh, te laat :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 20:54 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Neem de trein naar schiphol (vouwfietsen mogen in opgevouwen staat gratis mee) en fiets wat rond?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
ik zou zeggen, koop een landkaart, en kijk wat het dichtsbijzijnde vliegveld is, tuf erheen op je vouwfiets, kijk waar landings zich bevinden, en zoek een leuk plekkie uit :) ?

offtopic:
een vouwfiets :')

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zonder auto is dat lastig als we het over Schiphol hebben omdat de diverse plekke nogal een eind van elkaar af liggen. Voor spottersplekken bij Schiphol, zie deze pdf.

Je zou ook kunnen overwegen iemand met auto warm te kunnen krijgen samen te gaan :)

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 08:53
stom. Nederland heeft meerdere vliegvelden. Ik woon btw in amsterdam

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-01 11:08
Tijs_a schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:30:
stom. Nederland heeft meerdere vliegvelden. Ik woon btw in amsterdam
je kan je posts editten ;)

en aangezien je in A'dam woont, zou ik zeggen, zoek een leuk plekje op op de kaart van SmartDodo, en bicycleren maar :)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Wat verwacht je nu precies van ons? Dat we je aan een handje houden en naar Schiphol brengen? :P

Nofi, maar ik mag toch hopen dat je zelfstandig genoeg bent om gewoon richting Schiphol te gaan en maar te zien wat je tegenkomt. Ook met de fiets kan je er prima om heen rijden totdat je een mooi plekje vind om foto's te maken.

Als je graag van te voren wil weten waar je naartoe moet gaan dan kan je daar vast wel een hoop informatie over vinden. Op GoT lopen er volgens mij meerdere vliegtuig-spot draadjes, en op andere websites weet ik dat spotplekken uitvoerig en gedetailleerd beschreven worden. Google er op los zou ik zeggen :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.