Toon posts:

Windows XP opeens half XP half 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb TuneXP 1.5 vandaag gebruikt, dat is een programma wat Windows wat sneller laat draaien door installingen te veranderen, ik heb daar Thema's uitschakelen ingeschakeld (ik wist niet wat dat precies zou doen) en de laatste Catalyst Control center voor mijn Radeon 9250 geinstalleerd, na een reboot had ik opeens een 98 thema, 800*600 resolutie en 4 bits kleuren.. ik heb ik TuneXP het al terug op Automatic gezet maar het enige wat is veranderd is dat de onderbalk weer XP is.. bureaublad icoon en de rest allemaal nog 98, ik kan resolutie en kleuren niet veranderen, als ik in Catalyst control center zit kan ik daar ook niets doen.. iemand de oplossing (register key veranderen om het weer terug te draaien oid..)

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Drivers uninstallen en dan weer opnieuw erop.

Belangrijk is dat je eerst je videokaart drivers volledig verwijderd, daarna misschien een andere catalyst versie proberen.

@DJ_The_SP: dat is natuurlijk nog makkelijker :p

[ Voor 71% gewijzigd door KneppaH op 15-03-2007 20:38 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 14:45

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Systeemherstel van een paar dagen terug al geprobeerd? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Topicstarter
dat gaat nogal moeilijk aangezien deze installatie net vandaag is geinstalleerd...

EDIT: het lag toch aan de drivers.. heel raar.. wss fout bij installeren ofzo.. zal het morgen eens proberen met de oudere drivers..

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 22:10 ]

Verwijderd

even nog een opmerking over de Thema's: das een service van WinXP die er voor zorgt dat het er allemaal als XP uitziet, als je deze uitschakeld zal je PC een héél klein beetje sneller lopen maar je krijgt dan wel de looks van Win98. Deze service is in/uit te schakelen via Start-->Uitvoeren-->"services.msc" en dan kun je hem via die lijst aan/uit zetten...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 14:28 . Reden: tiepvauten ]