Ik heb hier een ASRock ConroeXfire-eSATA2 draaien, met een Core2Duo E6400 erop. Heeft tijdenlang onder Windows XP x64 gedraaid, stabiel en geen problemen. Sinds ik echter een (legale) Windows Vista Home Premium x64 installatie erop heb staan, heb ik problemen met hibernation (slaapstand). Hij gaat prima in slaapstand, systeem gaat uit, echter na een seconde springt 'ie aan en herstelt 'ie zichzelf
Druk ik 'm uit als 'ie nog in de BIOS zit is er niets aan de hand, als je 'm dan weer aanzet herstelt 'ie ook gewoon, maar het is nogal irritant...
Ik heb met ACPI instellingen al gespeeld, heeft geen zin... Heb het idee dat het een Vista kwaaltje is, aangezien XP x64 het prima deed. Is er iemand die ook problemen heeft met de VIsta slaapstand?
Druk ik 'm uit als 'ie nog in de BIOS zit is er niets aan de hand, als je 'm dan weer aanzet herstelt 'ie ook gewoon, maar het is nogal irritant...
Ik heb met ACPI instellingen al gespeeld, heeft geen zin... Heb het idee dat het een Vista kwaaltje is, aangezien XP x64 het prima deed. Is er iemand die ook problemen heeft met de VIsta slaapstand?
Hier stond een dode link.