Ik probeer mijn eerste multi-threaded applicatie te maken, hiervoor gebruik ik C# en heb ik een voorbeeld gevolgd van "101 C# samples" van de Microsoft website.
Deze volgende code werkt WEL gewoon:
Maar als ik Thread1 Overloaded maak:
Wil het project niet debuggen/compilen, en krijg ik telkens de volgende error: "Method Name Expected" met de intellisense uit VS2005 zie ik wel gewoon netjes staan "int getal" als ik een haakje open na "Thread1" in de threadstart. Ik heb al heel wat geklooid met de haakjes, maar kom er niet uit.
Op internet kan ik zo geen voorbeelden vinden van een overloaded thread. Heeft iemand een idee wat ik fout doe? (in mijn optiek lijkt me dit de logische manier, beter dan een publieke variabele integer te maken en deze uit te lezen in het thread omdat deze tijdens de threadstart veranderd zou kunnen zijn (wil natuurlijk meer threads starten)
Deze volgende code werkt WEL gewoon:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| private void btnStart_Click(object sender, EventArgs e) { int ooo = 1; Thread t = new Thread(new ThreadStart(Thread1)); t.Start(); } private void Thread1() { |
Maar als ik Thread1 Overloaded maak:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| private void btnStart_Click(object sender, EventArgs e) { int ooo = 1; Thread t = new Thread(new ThreadStart(Thread1(ooo))); t.Start(); } private void Thread1(int getal) { |
Wil het project niet debuggen/compilen, en krijg ik telkens de volgende error: "Method Name Expected" met de intellisense uit VS2005 zie ik wel gewoon netjes staan "int getal" als ik een haakje open na "Thread1" in de threadstart. Ik heb al heel wat geklooid met de haakjes, maar kom er niet uit.
Op internet kan ik zo geen voorbeelden vinden van een overloaded thread. Heeft iemand een idee wat ik fout doe? (in mijn optiek lijkt me dit de logische manier, beter dan een publieke variabele integer te maken en deze uit te lezen in het thread omdat deze tijdens de threadstart veranderd zou kunnen zijn (wil natuurlijk meer threads starten)