Toon posts:

[Premiere 2.0] Video in macromedia flash importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik moet een showcase maken en ik heb een leuk idee,
ik ga wat filmen voor de green screen en dit moet dus zonder verdere achtergrond geimporteerd worden in flash.

Mijn vraag:
Kan ik het gefilmde object met een transparante achtergrond exporteren uit Premiere?
als een soort .gif alleen dan .avi

vb: http://www.clockwork.nl/
hier zie je een persoon gefilmd maar transparante achtergrond zodat ze op elke achtergrond in flash goed te zien is

*sorry als ik verkeerd post!*

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

je post goed hoor; het kan op verschillende manieren; de mooiste (en zwaarste manier) is om gebruik te maken van een png sequentie, je filmpje wordt dan een serie genummerde png bestanden die flash automatisch als sequentie kan inladen; het kan ook in flash zelf tegenwoordig; check http://www.adobe.com/devnet/flash/articles/alpha_video.html

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
Dat is precies wat ik zoek!
Dat wordt gedaan d.m.v. Adobe after effects.. ben nu de "trial" aan het downloaden dus ga ik daar even mee verder..

bedankt!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11 20:06

Leedbek

Luuk Luchtloper

De methode van XangadiX is daarvoor inderdaad het beste. Let wel dat de standaard chromakey filters in Premiere niet van al te hoge kwaliteit zijn. Vaak blijf je last houden van pixelige randen, vage artefacten door schaduwen op de greenscreen, en de instelmogelijkheden zijn te beperkt om een goede key te krijgen in veel gevallen. Dit kun je daarom veel beter oplossen in een pakket als After Effects, met de Keylight plugin. Naar mijn mening (en wat ik heb gelezen aan ervaringen van anderen) een van de betere chromakey-filters.

//Edit: ah, het wordt dus al in After Effects gedaan... heel goed :) Een tip dus: zorg dat je de Keylight plugin erbij te pakken krijgt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Leedbek op 15-03-2007 20:26 ]

Klaar voor de steroorlogen?

Verwijderd

Topicstarter
ok zal ik doen,
premiere geeft idd pixel randen enzo dus hopelijk gaat dit beter..