Omzeilen beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008

• wootje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-01 12:26
Er zijn tegenwoordig veel internetspellen in de omloop en vaak worden deze op het werk/school geblokkeerd...

Nu moeten er toch manieren zijn om zit te omzeilen, zoals een vertaalsite, maar dan log je met elke klik weer uit :(

Voorbeeld:
http://www.worldlingo.com/en/websites/url_translator.html

Ik zou het graag horen als iemand een oplossing heeft :)

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 10:50

killercow

eth0

niet,
Ga je huiswerk maken op die school pc's
daar zijn ze voor.

openkat.nl al gezien?

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 10:15

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Misschien een proxy gebruiken?

Verwijderd

wootje schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:24:
Er zijn tegenwoordig veel internetspellen in de omloop en vaak worden deze op het werk/school geblokkeerd...

Nu moeten er toch manieren zijn om zit te omzeilen, zoals een vertaalsite, maar dan log je met elke klik weer uit :(

Voorbeeld:
http://www.worldlingo.com/en/websites/url_translator.html

Ik zou het graag horen als iemand een oplossing heeft :)
om webpagin,s te kunnen bekijken wat de school geblokt heeft kun je KNIP of KNIP voor gebruiken

ik neem aan dat ze op jouwn school alle poorten dicht hebben behalve poort 8080 (proxy)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 15-03-2007 18:32 . Reden: Sites weggeknipt. Al is het wel leuk om te zien waarom het de bedoeling is om met school bezig te zijn ipv met de spelletjes. Als je je huiswerk doet weet je dat er geen 'e' in het Engelse 'your' zit :+ ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien stoppen met school en een carriere starten als bedelaar?

Of maak al het huiswerk voor de rest van je schoolcarriere even en bewijs dan tegen de schoolleiding dat jij een wachtwoordje mag krijgen om van de beveiliging af te komen.

Beveiliging is er niet voor niets. Het is niet aan GoT om dat te doorbreken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.