Hoi,
Voor mijn eerste topic hier heb ik een fijne vraag.
De geschiedenis; Ik ben bezig met een active-desktop te schrijven met javascript. Dit lukt al aardig.
Nu heb ik nog enkele problemen 1 daarvan is dat ik op het moment nog altijd mijn webserver moet laten opstarten om de bestanden uit map x te listen opdat deze in een menuu gezet kunnen worden.
Ik gebruik hiervoor ActiveX.
Mijn huidige code ziet er als volgt uit;
Het grootste probleem is nu dat er echt geen ouput is, zelfs document.alert("Test"); heeft geen effect.
Ik kan de fout niet vinden, waarschijnlijk omdat ik er al te lang op staar.
mvg
JorisL
Voor mijn eerste topic hier heb ik een fijne vraag.
De geschiedenis; Ik ben bezig met een active-desktop te schrijven met javascript. Dit lukt al aardig.
Nu heb ik nog enkele problemen 1 daarvan is dat ik op het moment nog altijd mijn webserver moet laten opstarten om de bestanden uit map x te listen opdat deze in een menuu gezet kunnen worden.
Ik gebruik hiervoor ActiveX.
Mijn huidige code ziet er als volgt uit;
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| function readDir(){ var folder = "D:/Documenten en settings/Joris/Bureaublad/"; var objFSO = new ActiveXObject("Scripting.FileSystemObject"); var objFolder = objFSO.GetFolder(folder); //Zet het De FSO-pointer in de juiste directory en zet de volledige inhoud van de directory in de var var files = objFolder.Files //Haal de files uit objFolder en steek ze in files, zonder mappen for(i=0; i <= files.length; i++){ var pos = files[i].indexOf( '.' , files[i].length-1 ); var ext = files[i].substr(pos, files[i].length); var name = files[i].substring(0, pos); if(name.length >= 10){ filename = name.substring(0,10); filename += " ... "+ext; }else{ filename= name+ext; } document.getElementbyId("browser").innerHTML += "<li><a title=\""+files[i]+"\" class=\"files\" onClick=\"ShellExJ('"+folder+file+"')\">"+filename+"</a></li>\r\n"; document.alert("Test"); } } |
Het grootste probleem is nu dat er echt geen ouput is, zelfs document.alert("Test"); heeft geen effect.
Ik kan de fout niet vinden, waarschijnlijk omdat ik er al te lang op staar.
mvg
JorisL