Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ftf scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, weet iemand ook waar ik een verloopkabel kan bestellen met aan de ene kant een s-video aansluiting en aan de andere kant een video aansluiting én een 12 volt aansluiting. het gaat om het aansluiten van een tft schermpje op een pc in de auto. Gr

Verwijderd

euhm..... zelf iets fabrieken? onderdelen zat bij je locale electronica boer

Verwijderd

2 juiste kabels kopen, krimpkous er omheen: klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
het scherm heeft alleen een s-video uitgang. daar moet dus een aansluiting op, welke kan ik daar dan voor gebruiken? bestaan er aansluitingen waarin ik een 12 volt draadje kan doen én een video kabel?

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11 09:22
Hmmm, dit is nu je 2e topic over dit scherm. Verder heb je nooit gepost. In je topicstarts is amper informatie beschikbaar, laat staan info over wat je zelf al geprobeerd hebt.

Misschien moet je dit ff lezen: Registratievoorwaarden / korte FAQ

Dan inhoudelijk:
De kans dat je dit kabeltje kant en klaar gaat vinden lijkt mij zeer klein. Je zult het dus zelf moeten gaan maken. Stekkertjes en krimpkousjes kun je in een electronicawinkel kopen. (geen dixons oid, een echte electronica(componenten)winkel). Aan schematics kan Google je wel helpen. Verder zul je zelf moeten gaan zolderen.

[ Voor 39% gewijzigd door Nijn op 15-03-2007 17:40 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Nijn, je vat het erg mooi samen, scheelt weer werk voor mij :) Kan daar in het vervolg nog een TR bij, das helemaal handig.

@Nielsen: slotje, we kunnen verdergaan in je andere topic, mits voldoende eigen inzet, en als je genoeg informatie post.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.