Ok heren (en evt dame's)
Ik heb het volgende probleem en wat na met lang zoeken op Got en gegoogle (gepaart met wat klink woorden in de trent van *!#(*&^%!!! ) kaart ik hier maar eens aan.
Ik heb sinds op een dag geen direct3d mogelijk meer (staat ook niet beschikbaar in de dxdiag). Venster verplaatsen al happerend en internetsite bekijken is een ramp door de scroll lag.
Wat ik heb gedaan:
- C: compleet geformat. Op nieuw partie gemaakt. Windows sp1 er op , via drivers en Omegadrivers met resultaat = zelfde probleem
- Toen directx9 er op. = zelfde probleem
- Sp2 installatie met alle update's = zelfde probleem
(DEZE 3 bovenste stappen al 6keer gedaan vandaag
)
- De Ati 9800pro in een andere systeem gedaan. Werkt perfect.
- Andere kaart heb ik niet tot me beschiking, helaas.
Ik weet dus echt niet meer hoe en wat ik nog meer kan doen en wordt er langzame hand van bewust dat ik blijf ben dat ik nog een mac heb om dit nog fatsoenlijk te kunnen typen enigszins.
Systeem tot nu toe:
Amd 3200+
1gb geheugen
ati9800pro
Chaintech K8m800 ATX mobo
En nog meer zut.
Windows Sp2
Allemaal de laatste drivers voor chipset en videokaart.
Iemand een idee?
Ik heb het volgende probleem en wat na met lang zoeken op Got en gegoogle (gepaart met wat klink woorden in de trent van *!#(*&^%!!! ) kaart ik hier maar eens aan.
Ik heb sinds op een dag geen direct3d mogelijk meer (staat ook niet beschikbaar in de dxdiag). Venster verplaatsen al happerend en internetsite bekijken is een ramp door de scroll lag.
Wat ik heb gedaan:
- C: compleet geformat. Op nieuw partie gemaakt. Windows sp1 er op , via drivers en Omegadrivers met resultaat = zelfde probleem
- Toen directx9 er op. = zelfde probleem
- Sp2 installatie met alle update's = zelfde probleem
(DEZE 3 bovenste stappen al 6keer gedaan vandaag
- De Ati 9800pro in een andere systeem gedaan. Werkt perfect.
- Andere kaart heb ik niet tot me beschiking, helaas.
Ik weet dus echt niet meer hoe en wat ik nog meer kan doen en wordt er langzame hand van bewust dat ik blijf ben dat ik nog een mac heb om dit nog fatsoenlijk te kunnen typen enigszins.
Systeem tot nu toe:
Amd 3200+
1gb geheugen
ati9800pro
Chaintech K8m800 ATX mobo
En nog meer zut.
Windows Sp2
Allemaal de laatste drivers voor chipset en videokaart.
Iemand een idee?