Toon posts:

Ik wil internet voor 2 a 3 maanden

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Aangezien ik slechts tot juni 2007 in mijn huis zal wonen, wil ik slechts tot die tijd internet en eigenlijk ook televisie.... Nu vind ik overal op internet aanbiedingen, maar overal geldt een minimum contractduur van 1 jaar. Meeverhuizen is dan een optie, alleen niet op mijn situatie van toepassing, aangezien ik naar het buitenland vertrek.
Er zijn buren die wifi hebben, maar helaas geblokkeerd en zo te zien een zeer zwak signaal.
Weet iemand of er een provider is die voor zo'n korte tijd mij van internet (en tv) kan voorzien?

Alvast bedankt voor de reacties!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Chello heeft dacht ik een proeftijd van drie maanden, waarna je het ook kan opzeggen?

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inbellen, of een provider zoeken waar je internettoegang mee kan verhuizen. Of een proefabo van een kabelaar, wel goed opletten met de contracten.

(en natuurlijk beveiligen de buren hun verbinding. Meeliften is dan ook verboden!)

Je kan de buren vragen of je gebruik kan maken van hun internet, tegen vergoeding.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Waarom vraag je niet aan de buren of je voor 2 a 3 maandjes mag meeliften (desnoods leg je een netwerkkabel naar de buren). Een internetabbonement afsluiten lijkt me geen optie ivm opzegtermijnen en minimale abbonementsduur.

Internet je vaak cq. langdurig? Anders is inbellen misschien nog een idee.

Nu ook met Flickr account

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 13:32
je kan natuurlijk ook je buren en handje helpen (kratje bier ofzo doet wonderen)
Laat natuurlijk vooral NIET merken dat je ook maar IETS van pc's weet :P

Verwijderd

Topicstarter
Wacky schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:43:
Waarom vraag je niet aan de buren of je voor 2 a 3 maandjes mag meeliften (desnoods leg je een netwerkkabel naar de buren). Een internetabbonement afsluiten lijkt me geen optie ivm opzegtermijnen en minimale abbonementsduur.

Internet je vaak cq. langdurig? Anders is inbellen misschien nog een idee.
Buren vragen is zeker een optie, al wordt het nog een speurwerkje ;-) veel flats. Kabel trekken... beetje stom vraagje misschien, maar ik heb echt geen verstand van dit soort zaken, maar hoe moet je dan die kabel trekken (niet door de muur lijkt me en ook niet buitenom).

En wat betreft inbellen, dan moet je natuurlijk wel een kpn-abonnement hebben/telefoonlijn en ook dit ligt er allemaal nog niet.

Verwijderd

Topicstarter
Wat een fantastische site eigenlijk! Dat mensen zo snel reageren. thanks!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Het lijkt mij het verstandigst om als je veel van het internet gebruik maakt te zorgen dat je gebruik mag maken van de wifi verbinding. En dan is het wel zo netjes om ook een vergoeding aan te bieden.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond iets geweldigs bij multikabel. Onderstaande info:

Proefabonnement
Probeer internet nu 2 maanden voor maar € 9,50 per maand!

Razendsnel internet. Altijd online. Voor een vast bedrag per maand. Is dat nu iets voor mij? Internet ik wel genoeg om die kosten eruit te halen? Hoeveel sneller is razendsnel eigenlijk?

We kunnen ons goed voorstellen dat u zich dit wel eens afvraagt. Daarom kunt u nu vrijblijvend 2 maanden lang ons meest verkochte abonnement proberen voor een totaalbedrag van maar € 19,-. Dit Power-abonnement heeft een downloadsnelheid van maar liefst 7000 kilobit per seconde en kost normaal € 43,- per maand.

Maar is multikabel niet in mijn regio beschikbaar!!!!!

Verwijderd

Bij chello kan je wel opzeggen als je naar het buitenland gaat. Dus dat moet ook wel lukken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Briefje ophangen in de grote hal, bij de liften. Of op bezoek bij de naaste buren.

@TS: niet twee keer achter elkaar posten, als je wat toe wilt voegen aan de laatste reactie gebruik dan de editknop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 15-03-2007 17:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:05:
Bij chello kan je wel opzeggen als je naar het buitenland gaat. Dus dat moet ook wel lukken.
Dit leek me stug. En het is ook stug. Heb er even de algemene voorwaarden op nageslagen en de dienst kan inderdaad beëindigd worden als je verhuist naar een plek "buiten het verzorgingsgebied van UPC;" maar dat laat niet onverlet dat "de Klant verplicht blijft de vergoedingen genoemd in artikel 3.2 aan UPC te voldoen." Artikel 21.1 en 21.2. De kosten welke genoemd zijn in artikel 3.2 zijn:
Voor de chello Service is de Klant het volgende aan UPC verschuldigd:

• eenmalige kosten (installatiekosten en kosten van de netwerkkaart of USB adapter mits aangeschaft bij UPC);
• maandelijkse vaste kosten (abonnementskosten);
• een waarborgsom voor het kabelmodem.

Zie de algemene voorwaarde pp. 13-14 in http://www.chello.nl/medi...0Alg%20Voorw%20chello.pdf.

[ Voor 22% gewijzigd door Morgoth op 16-03-2007 13:40 ]

Pagina: 1