Satelliet Best Buy Guide: editie maart 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ultralover
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik doe altijd veel inspiratie op bij het bouwen van een computer door eerst altijd even de Tweakers.net Best Buy Guide's voor computers door te lezen.
Ik dacht dat het een leuk idee was om ook een Best Buy Guide voor de beste configuratie voor Satelliet, Ontvanger, en Schotel te plaatsen.
Ik heb alleen zelf niet echt veel kennis dus wou ik jullie vragen om jullie beste configuratie hier neer te zetten.

Ik zelf heb in gedachte om binnenkort een set te kopen voor ontvangst in de woonkamer en in de slaapkamer. De schotel wou ik plaatsen op het balkon (hij mag niet buiten het balkon uitkomen)
Ik wou ook programma's op kunnen nemen met behulp van een ingebouwde of externe HDD.
Mijn budget is €800,-
  • [b]Ontvanger[/b] (ben ik nog niet uit, iemand suggesties) [img]http://www.ziezotec.nl/satelliet/components/com_virtuemart/shop_image/product/bec885c63fb0fea29aadbf96676d8942.jpg[/img]
  • Lemon 070 PVR TWIN + 80 Gb Prijs €319.00
Afbeeldingslocatie: http://www.ziezotec.nl/satelliet/images/seca-2card.jpg

Heb ik trouwens in de slaapkamer ook een ontvanger nodig of kan ik gewoon een kabel vanaf de ontvanger in de woonkamer naar de slaapkamer trekken? en zo ja moet dat dan een zelfde model zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door ultralover op 16-03-2007 09:23 ]

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-02 09:57

vleesjus

echte vleesjus!

Misschien is het ook wel leuk om bijvoorbeeld 2 a 3 verschillende prijsklassen erin te verwerken, bijvoorbeeld budget, mainstream en premium?

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit is toch niet meer dan een "wat moet ik kopen" topic verstopt in een leuk jasje ;) Aangezien je al wat voorwerk hebt gedaan laat ik hem nog effe open. De titel (en het idee van een BBG) echter vind ik niet zo handig (zeker niet als er effectief nog geen "best buy" is). Als je een andere suggestie hebt laat het even weten, pas ik het aan.

Misschien kun je nog even wat meer vertellen over de schoten en receivers (pro/cons bijvoorbeeld?).

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?