Toon posts:

peak 1950 PRO 512MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey hey

ik ben hier nieuw en zat zo is rond te kijken.. maar kon wel 1 en ander vinden over die... 1950 serie... maar niet echt gericht op de PEAK 1950... ik wil deze wat over klokken want vond de 3D mark 06 score erg slecht voor zo`n kaart.. 4993.... ik heb een E6300 geclockt op 2.0 Ghz en 2gb ram... nu heb ik zo`n gevoel dat dat echt stuk hoger kan met deze combinatie.... nu is de vraag heeft er iemand een tooltje die cker weten werkt op deze videokaart... heb hem net in bezit en wil het niet verknallen door verkeerde programma`s... als je toevallig ook een handleiding hebt hoe je het goed kan overclocken...ik zie het wel verschijnen...

alvast bedankt voor jullie inzet:)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:22
Beste Mr.Monkey, welkom op GoT. Bij je registratie heb je een aantal voorwaarden en regels (als het goed is) doorgelezen. Maar blijkbaar ben je er al weer aardig wat van vergeten. Daarom verzoek ik je om bovenin in het menu onder de noemer FAQ eens het beleid en de forum how-to te lezen.

Verder kun je antwoord vinden op je vraag in de FAQ die bovenaan staat in dit subforum (Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen)

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Misschien je ts wat netter maken??

Ik neem aan dat je een kaart van de amd/ati x1950 serie bedoelt, maar welke word mij niet echt duidelijk.

Het enige tooltje dat ik voor ati kaarten ken is atitool, kijk daar maar is naar.

Verwijderd

Tja... ATI Tool gewoon....Die heeft ook een scanner naar artifacts er in zitten.
(zitten standaard bij omega drivers in.)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 16:37 ]