Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mensen die gecharmeerd waren van de dunne Samsungs, LG's of Motorola's konden al voor de SonyEricsson W880i gaan. Nu kunnen de mensen die gecharmeerd zijn van de 'fashion' toestellen van Nokia nu ook voor de SonyEricsson W660i gaan.... Natuurlijk mag je de W660i ook gewoon kopen als je niet van de 'fashion' toestellen van Nokia hou :p

De SonyEricsson W660i
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/75327bfaab21619a1742c2b281679ccb/full.jpg

Specificaties:

- Walkman® speler 2.0 met ondersteuning voor Album Art
- 512MB Memory Stick Micro™ (M2™)
- PlayNow™
- TrackID™
- Disc2Phone
- Bluetooth™ Audio streaming
- FM radio ondersteunt RDS
- Tot 25 uur muziek luisteren
- Ontwerp Slim stick form factor (14.5 mm)
- Eersteklas design en materiaal
- Fraaie afwerking met patroonreliëf aan de camerazijde
- Flash thema’s
- Afmetingen: 102 x 46 x 14.5 mm
- Gewicht: 95 gram
- 2.0 megapixel camera
- Digitale zoom 2.5x2.0 inch 262k kleuren TFT display
- Videotelefonie
- Video opname / afspelen
- Picture blogging
- Volledige HTML Web browsing
- RSS feeds
- Stereo Bluetooth™ 2.0 (A2DP)
- USB 2.0
- Java MIDP 2.0

Accessoires Meegeleverd:
- Batterij en oplader
- Stereo Handsfree Headset HPM-70
- 512MB Memory Stick Micro™ (M2™)
- USB-kabel DCU-60
- Disc2Phone muziekmanagement software

verkrijgbaarheid en versies Kleurenopties:
- Record Black en Rose Red
- Netwerken: UMTS 2100 en GPRS 900/1800/1900
- Gesprekstijd GSM: tot 6 uur
- Gesprekstijd (3G): tot 2,5 uur
- Standby-tijd: tot 360 uur

De enigste twee verschillen tussen deze W660i en de W880i zijn dat de W660i géén 1GB geheugenkaart heeft, maar een 512MB kaart. Daarintegen heeft de W660i weer wél een FM radio heeft. Oftewel, eigenlijk is dit gewoon een W880i, maar dan meer gericht op de vrouwelijk klant.

* Ginz heeft alweer een ombouwproject in zijn hoofd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 15-03-2007 15:53 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

In 't zwart is die toch net wat stoerder:

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_004.jpg

Nog een leuke accesoires voor dit toestel:
An interesting accessory by Sony Ericsson that was also just announced is the Camera Phone Kit IPK-100. The Photo Kit will include a fashionable Cyber-shot leather case with belt clip and a tripod. The provided tripod connecter attaches to the Sony Ericsson Fast Port in a rather interesting way.

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/w/newsimg/07/03/se-w660/gsmarena_008.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 15-03-2007 15:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De vergelijking met de W880i gaat niet helemaal op.

De W660i is t.o.v. de W880i:
  • 5mm dikker
  • 22 gram zwaarder
  • Heeft met 176x220 pixels een stuk minder dan de W880i (240x320)
Lijken mij toch een aantal belangrijke verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat `ie iets dikker en zwaarder is, is naar mijn mening geen belangrijk verschil... De resolutie daarintegen weer wel ja... Had ik niet verwacht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:15

Praetextatus

the dutch_paki

De meeste mensen die een fone kopen kijken niet of een toestel paar mm dikker of dunner is of hij paar gram zwaarder of lichter is :) Ik denk dat zeker 80 % van de bevolking op design afgaat.
tweakers daar gelaten natuurlijk >:)

Maar los daarvan ziet het toestel er strak! uit. Ik zal t voorstellen aan mijn zus :)
Enige idee iemand wanneer zij in de winkel ligt?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Zeker gave mobiel :9
Jammer dat er geen autofocus op zit, anders had ik em gehaald.. :(
Naja hangt ook van de prijs af. Als ie 20 euro goedkoper is dan de k810 heb ik liever de k810 :P
Eig best stom: Na 2 jaar heeft de w800 nog steeds de beste cam van de walkman phones! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Gister op de CeBIT geweest te zijn, ben ik er achter gekomen dat dit toestel gewoon een K610i is. :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 23:49:
Zeker gave mobiel :9
Jammer dat er geen autofocus op zit, anders had ik em gehaald.. :(
Naja hangt ook van de prijs af. Als ie 20 euro goedkoper is dan de k810 heb ik liever de k810 :P
Eig best stom: Na 2 jaar heeft de w800 nog steeds de beste cam van de walkman phones! :o
Er zit wel autofocus op. Kijk maar op www.nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Ginz schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:27:
Gister op de CeBIT geweest te zijn, ben ik er achter gekomen dat dit toestel gewoon een K610i is. :P
Maar dan ff wat mooier ;)
Maar over smaak valt niet te twisten :P
offtopic:
Kan je trouwens nog wat met een k750 die in de wc-pot is gevallen? :X
Nee hoor. Denk dat het een foutje is.
Op de site van SE staat iig van niet... en ik neem aan dat zij toch wel goede informatie verstrekken ;)

Het is me trouwens ook opgevallen dat deze mobiel ook GEEN flits heeft! :(
En dus ook geen zaklampje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MyNameIs schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:01:
[...]
offtopic:
Kan je trouwens nog wat met een k750 die in de wc-pot is gevallen? :X
OMFG :X

Afhankelijk of `ie in de pot is gevallen na, of voor de 'boodschap'

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Ginz schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:29:
[...]

OMFG :X

Afhankelijk of `ie in de pot is gevallen na, of voor de 'boodschap'
offtopic:
Ervoor gelukkig :+ Anyway, dan kom ik wel een keertje langs met dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn die plaatje van de Cybershotkit van de K810 en niet van de W660...
flits, 3,2 mp op het schermpje, totaal andere achterkant.
obvious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Het gaat ook om die 'kit' zelf heh! Het toestel wat erop zit is idd geen W660i, dat is idd obvious :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:27:
daar zit volgens mij nog geen A2DP in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, klopt.

Ik had ook moeten zeggen dat de W660i op de K610i gebaseerd is. Warschijnlijk nieuw BT chippie en de nieuwst Radio Firmware.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet zo dat de w660i een super helder scherm heeft? of is dat gedaan om hem nog mooier te maken op de foto's? ik meen het ergens gelezen te hebben, of in ieder geval het was degene die het stuk schreef ook erg opgevallen dat hij nog geen mobiel met zo'n helder en duidelijk scherm had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Iemand enig idee wanneer deze uitkomt? Q2 betekent, zoals wel vaker, toch hopelijk niet de 6e maand???

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
29 Juni lees ik op wat Engelse forums als release datum. "Q2" betekent dan idd dus "helemaal aan het eind van Q2" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

volgens mij is dit gewoon een w610i met cameraatje in de voorkant ? even dik en even zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online

Amiet01

Master_A

Hele mooie phone maar een echte ladyphone vind ik het niet. Vooral die zwarte vind ik heel mooi en ik zou hem misschien wel willen kopen (als de Samsung F300 niets blijkt te zijn).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
yasinhm schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:53:
volgens mij is dit gewoon een w610i met cameraatje in de voorkant ? even dik en even zwaar.
De w660i is een 3G toestel, de w610i niet. Verder heeft de 660 niet van die onhandige dunne toetsjes zoals de w610i en w880i. Eigenlijk is dit gewoon een w850i in candybar-vorm ipv slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

de w950i heeft een QVGA scherm, de w660 niet voor de rest heeft de 850i een lampje, infrarood en je krijgt er een 1gb kaartje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag tweakers!

Als ik heel eerlijk ben, de Samsung F300 raad ik iedereen af. Het is een erg onhandig toestel. De W660i in het zwart is best pimpin'. Vind alleen de toetsjes wel erg klein en het scherm niet bijzonder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
Ik heb het toestel even in mijn handen gehad en voor mijn gevoel vallen de toetsen wel mee. Nu alleen nog bedenken of ik hem wil halen bij phonehouse/belcompany/etc. of bij de orange shop. Voordeel van de Orange shop is dat hij daar icm verlenging goedkoper is dan bij de losse ketens. Nadeel is dat ik bij de Orange shop een branded versie zou krijgen. Maar ik krijg maar niet uitgevonden wat nou precies het verschil is tussen branded/unbranded (behalve dan het logo achterop de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Heeft er iemand al een indicatie van de prijs? Ik heb nog steeds mijn k750i, en zoek een soortgelijke vervanger. Het belangrijkste is eigenlijk dat er een camera op zit (min. 2mp) en bluetooth (afstandsbediening voor WinAmp :)). Jammer dan de w660i is dat er dus geen auto-focus en flitser/lampie op zit ;(. Uiterlijk is wel érg vet! :9~

//edit
'k zie dat ie € 350,- bij Belcompany, € 330,- bij The Phonehouse en € 280,- bij 2call.nl :o is

[ Voor 13% gewijzigd door NaZ- op 05-08-2007 01:09 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rblommers schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:39:
\Maar ik krijg maar niet uitgevonden wat nou precies het verschil is tussen branded/unbranded (behalve dan het logo achterop de telefoon)
Logo's inderdaad, maar ook de interne software is verOranged, je menu is vaak oranje-achtig, je snelkoppelingen zijn gelinkt naar allerlei Orange-shit (a la Orange World en dergelijke) enzovoort!
Tevens is 't belangrijkste punt de Orange simlock, zodoende alleen te gebruiken met Orange sims!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
het gaat me vooral om de software inderdaad, maar wat orange precies met de software heeft gedaan kan ik nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:33
rblommers schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 01:20:
het gaat me vooral om de software inderdaad, maar wat orange precies met de software heeft gedaan kan ik nergens vinden.
Ik heb een unbranded W810i en een vriend van mij een Orange-W810i en behalve het verschil in menu's en logo's her en der is die Orange telefoon ook stukken trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik heb een vraag over mijn Sony Ericsson W660i. Onlangs is mijn telefoon een keer vastgelopen. Nadat ik mijn telefoon weer had opgestart bleek mijn rechteroordopje het niet meer te doen bij het luisteren naar de radio. In eerste instantie dacht ik toen dat mijn koptelefoon kapot was, maar dat was niet het geval. Wanneer ik namelijk mijn mediaplayer beluister, doen beide oordopjes het nog gewoon met vol geluid. Bij het beluisteren van de walkman-functie doet alles het dus gewoon en bij het naar de radio luisteren blokkeert het rechteroordopje.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil deze gsm waarschijnlijk ook kopen maar ik heb nog een vraagje. Is er standaard een converter van naar een 3.5 mm jack meegelevert of moet je dat apart kopen?

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:15

Osxy

Holy crap on a cracker

Sinds gister heb ik dit model, ben er super tevreden over maar ik kan 1 ding nergens ontdekken; kan je de timer van de screensaver/uitgaan van scherm instellen want die staat wel heel kort.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Pagina: 1