Toon posts:

gpu cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

i ben op zoeki naar een goede cooler voor mijn xfx geforce 7100 gs.
mijn butged is tegen de 40 euro.
weten jullie een goede stille cooler voor mij?

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik zou zeggen doe wat onderzoek. Het klinkt niet alsof je zelf al stappen hebt verricht om een goede koeler te vinden. Een beetje tweaker wordt geacht om zelf te kunnen onderzoeken en vervolgens zelf te kunnen kiezen. Desnoods kan je hier terecht om ervaringen te vinden of te delen over bepaalde koelers, maar dan nog kan je dat voornamelijk met de search wel vinden...

Lees overigens ook even de Frontpage FAQ zodat je de werkwijze van de tweakers weet en je (hopelijk) zelf kan bepalen wat de beste koeler voor je is. :)

Je bent ook niet diep ingegaan op je eisen. Ok, je wilt stil, maar ben je uit op performance of op geluid? Wil je een passieve koeler of een fan? Om je toch een beetje op weg te helpen, noem ik de Arctic-Cooling Accelero en de Zalman VF900 en VF700. Ik weet echter niet uit mijn hoofd of deze koelers passen op een 7100gs, ze passen in ieder geval op de nieuwere modellen, ik verwacht dat je met deze namen in het achterhoofd daar ook onderzoek naar zal doen. :)

Succes.

hoi

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:01

Haan

dotnetter

Is die 7100gs niet gewoon passief gekoeld? En waarom in vredesnaam 40 euro uitgeven voor een kaart van ~50 euro? 8)7

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Ik zie geen enkele vertoning van je eigen inzet, daarom ga ik je ook niet helpen. En zal deze topic direct door een admin gesloten worden :)

Dit is tweakers.net! Het heet niet voor niets 'Tweakers'

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-01 16:25
jah, de 7100 gs is normaal gezien passief gekoeld. Stiller dan dat gaat niet.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hey Alexander,

Welkom op GoT, we verwachten hier dat je wat eigen voorwerk doet voordat je hier de vraag plaatst. Zo willen we graag van je weten wat je zelf al gedaan hebt om tot een antwoord te komen. Ga bijvoorbeeld eens bij een aantal webshops kijken of je ergens een koeler ziet die je bevalt. Zoek daar dan de specificaties van op via Google en doe dit nog een aantal keer met andere koelers. Zo krijg je een aantal verschillende koelers welke in meer of mindere maten aan jouw eisen kunnen voldoen. Weet je deze en kan je dan niet kiezen tussen 1 of 2 koelers? Dan kunnen we je misschien van dienst zijn...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.