Flash FLV video die niet automatisch gaat streamen

Pagina: 1
Acties:

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
ik wil in mn portfolio een aantal flash videos onder elkaar plaatsen, maar omdat ze per stuk best fors zijn wil ik niet dat ze automatisch gaan streamen.. een beetje ala youtube dus, maar dit lukt me maar niet.. (ik gebruik nu de flash flv component trouwens)

Ik heb geprobeerd er een preloader voor te zetten met dáárvoor een Stop en een button van "click to play" die dan naar de volgende frame gaat maar dat werkt niet.. hij gaat tóch preloaden..

iemand een goed idee?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 20:32

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
thnx, idd erg mooi ding, alleen gebruikt hij javascripts die conflictueren met een ander script dat ik echt nodig heb op mn site (schalen van een iframe). dus als iemend nog een andere weet.. i'd love to check it out!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

dadj schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:58:
thnx, idd erg mooi ding, alleen gebruikt hij javascripts die conflictueren met een ander script dat ik echt nodig heb op mn site (schalen van een iframe). dus als iemend nog een andere weet.. i'd love to check it out!
Dan zou ik jouw javascript eens goed nalopen. De enige reden waarom er javascript wordt gebruikt is vanwege de IE EOLAS patch (klik om het element te activeren etc.).

Nu ook met Flickr account

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Topicstarter
Wacky schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:49:
[...]

Dan zou ik jouw javascript eens goed nalopen. De enige reden waarom er javascript wordt gebruikt is vanwege de IE EOLAS patch (klik om het element te activeren etc.).
het probleem is dat mn javascript kijkt hoe hoog mn site is zodat hij mn iframe goed schaalt. maar omdat deze flash tooly de videos via script inlaad herkent het andere "schaalscript" dat niet..