XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
thnx, idd erg mooi ding, alleen gebruikt hij javascripts die conflictueren met een ander script dat ik echt nodig heb op mn site (schalen van een iframe). dus als iemend nog een andere weet.. i'd love to check it out!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Dan zou ik jouw javascript eens goed nalopen. De enige reden waarom er javascript wordt gebruikt is vanwege de IE EOLAS patch (klik om het element te activeren etc.).dadj schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:58:
thnx, idd erg mooi ding, alleen gebruikt hij javascripts die conflictueren met een ander script dat ik echt nodig heb op mn site (schalen van een iframe). dus als iemend nog een andere weet.. i'd love to check it out!
het probleem is dat mn javascript kijkt hoe hoog mn site is zodat hij mn iframe goed schaalt. maar omdat deze flash tooly de videos via script inlaad herkent het andere "schaalscript" dat niet..Wacky schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:49:
[...]
Dan zou ik jouw javascript eens goed nalopen. De enige reden waarom er javascript wordt gebruikt is vanwege de IE EOLAS patch (klik om het element te activeren etc.).