Toon posts:

Welke Asus X1650PRO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben wat aan het kijken naar een nieuwe grafische kaart maar er is 1 probleem.
Ik zit hier nog met HP config dus mijn graka mag zeker niet te groot zijn.
Nu heb ik de x1650pro van asus op het oog maar die bestaat in 3 verschillende versies.
namelijk de

* Normale uitvoering
* Gamer Edition
* Silent Edition

In prijs verschillen ze nauwelijks wat maar het verschil moet toch ergens zitten ??
En ik moet ook nog in het achterhoofd houden dat de kaart niet al te groot mag zijn !!
Maar ik kan gelijk nergens de afmetingen van die kaarten terugvinden...

Alvast bedankt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De silent heeft passieve koeling, de gamer edition heeft een hogere kloksnelheid dan de gewone :)
Dat kan je gewoon vinden bij "Specification" in de linker balk.

De afmetingen moet je alleen zelf nog even opzoeken (of ik moet hem sneller vinden of iemand anders :P).

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik wel voor de Silent alleen nogeens die afmetingen vinden....
Niemand heeft die gelijk nodig ...maar ja wie heeft er nu ook nog een HP :|

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

Als het een normale kast is moet het volgens mij gewoon passen, of je moet zoeken naar een low-profile videokaart.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar probleem is dat mijn voedingconnector op het moederbord grotere kaarten blokkeert...
Maar die X1650PRO Silent ziet er niet zo huge uit...ik ga het mij riskeren

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

Zorg wel dat je de kaart niet beschadigd, dan kan je hem namelijk nog retourneren als het moet. Als het namelijk niet past en er zitten beschadigingen op de kaart dan kan je hem volgens mij niet meer retourneren :)

Succes in ieder geval.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Ik denk dat ze er alle 3 naast elkaar in theorie nog wel in kunnen passen. Heb een 1650PRO al een keer in het echt gezien, en het is echt een mierenkaartje vergeleken met de grote jongens van tegenwoordig :O
Pagina: 1