Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu al weer een maand Windows Vista en heb nu een probleem waar ik echt niet uitkom.

Windowsupdate service van Windows Ultimate Editie die gekocht heb laat geen Extra Updates meer zien. Het is mogelijk om extra talen te installeren en nu wil ik graag de engels erbij installeren.

Echter staat geen van de 16 talen er meer bij :? Dit terwijl op een andere PC van mij deze wel gewoon te downloaden zijn. Er zijn zelfs dreams voor dreamscene uit.

De updates van Windows zelf werkt wel gewoon. De services van Windows Update en Background services draaien.

Ik heb het nog met een ander account geprobeert maar ook daar laat Windows niets zien.

Kan iemand mij vertellen waarom Windows Vista Ultimate bij mij geen Extra updates meer laat zien!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Omdat je volgens mij een nederlandse versie gebruikt.?
Ik had eerst de nederlandse geinstaleerd kon niks updaten, toen hen ik de engelse geinstaleerd en voilla alle updates werden getoond. Dus ik weet het niet zeker maar zou daar an kunne ligge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:03:
Ik draai nu al weer een maand Windows Vista en heb nu een probleem waar ik echt niet uitkom.

Windowsupdate service van Windows Ultimate Editie die gekocht heb laat geen Extra Updates meer zien. Het is mogelijk om extra talen te installeren en nu wil ik graag de engels erbij installeren.

Echter staat geen van de 16 talen er meer bij :? Dit terwijl op een andere PC van mij deze wel gewoon te downloaden zijn. Er zijn zelfs dreams voor dreamscene uit.

De updates van Windows zelf werkt wel gewoon. De services van Windows Update en Background services draaien.

Ik heb het nog met een ander account geprobeert maar ook daar laat Windows niets zien.

Kan iemand mij vertellen waarom Windows Vista Ultimate bij mij geen Extra updates meer laat zien!?
Heb je die talen niet een keer uitgezet? Ik heb zelf namelijk in het begin alle downloads die ik niet meer wilde zien verwijderd. Toen ik er 1 zocht, kon ik hem ook niet meer vinden :9

Volgens mij heette het in het ENG Hidden downloads o.i.d. "Restore Hidden Downloads"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PWM schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Heb je die talen niet een keer uitgezet? Ik heb zelf namelijk in het begin alle downloads die ik niet meer wilde zien verwijderd. Toen ik er 1 zocht, kon ik hem ook niet meer vinden :9

Volgens mij heette het in het ENG Hidden downloads o.i.d. "Restore Hidden Downloads"
Windows zegt dat er bij mij geen updates verborgen zijn 8)7

Nu snap ik er echt niets van. Ik wil *piep* gewoon de engelse en nederlandse taal gebruiken. De reden waarom ik juist de ultimate versie heb gehaald |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Erg vervelend er is jammer genoeg niets aan te doen. Europa, Nederland, is voor microsoft slechts een 2e afzet markt. Alles is gericht op Amerika. Dat zie je ook aan de overige programma's van MS die op de VS (engelstalig) gericht zijn. Al dan niet erg onterecht. Maar het laat wel zien hoe MS denkt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt... Er stond een optie onder instellingen van WU en dat was "Windows Update voor updates" gebruiken.

Ik snap niet wat ik nu uitgezet heb maar ineens heb ik wel weer alle updates :*)

EDIT: Om precies te zijn heb ik "Microsoft Ipdate gebruiken" uitgezet onder WU Instellingen. Zodra je dit doet krijg je er een knop "Updates voor andere producten downloaden" bij. Wanneer je hier op klikt installeert Windows blijkbaar Windows update opnieuw :D

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
waar staat die optie dan?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onder Windows Update --> Instellingen wijzigen --> "Updates voor andere producten downloaden"

Het uitzetten heeft bij mij geholpen. Ik zie nu weer alles.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is toch wel een serieus probleem. Ik had 'm ook op microsoft update staan en ik heb geen updates.
Ik zet 'm terug op windows update en ik blijk 3 updates te hebben, waarvan één important.

Maar nu wordt m'n office niet meer automatisch geupdate. Dus als daar een lek in gevonden wordt wordt dat niet meer automatisch gepatchd.

Op Vista ultimate 64bit trouwens.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FirmPete schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:45:
Dit is toch wel een serieus probleem. Ik had 'm ook op microsoft update staan en ik heb geen updates.
Ik zet 'm terug op windows update en ik blijk 3 updates te hebben, waarvan één important.

Maar nu wordt m'n office niet meer automatisch geupdate. Dus als daar een lek in gevonden wordt wordt dat niet meer automatisch gepatchd.

Op Vista ultimate 64bit trouwens.
Er zit dus een behoorlijke bug in Windowsupdate van Vista en het lijkt op dit moment dus de 64bits versie te zijn ? Want ik gebruik namelijk ook de 64bits versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de 32 bits en heb exact hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 23:36
toch even omhoog schoppen,

is hier inmiddels een oplossing voor? want via de office site kun je geen updates downloaden (zegt ie dat dat moet met ms update) maar als je ms update aan zet dan krijg je totaal geen updates meer binnen, niet van office, niet van windows. schakel ik t uit, dan krijg ik weet updates voor vista. en zie ik ook mn ultimate updates weer.

heb wel gezocht, maar t is lastig met "microsoft update" vista problems oid.

ik gebruik vista Ultimate engels 32bits vanaf de MSDNAA site (upgrade vanaf business naar ultimate gedaan) en heb office 2007.

verder daarna de MUI nederlands geinstalleerd.

“An elephant is a mouse with an operating system”

Pagina: 1