With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Niemand??
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Bedoel je iets als in deze "presentatie"? Gewoon een bulleted list maken met bolletjes (of wat je ook maar gebruikt). Dan rechts-klik op het punt wat je wil afvinken > Bullets and Numbering > selecteer vinkje. Klaar.
En de praktische tip is (want hoe je het kan "automatiseren" zou ik ook niet weten):
Maak een beginsheet met al je punten (met bolletjes). Kopieer die naar de plek waar je het overzicht weer nodig hebt in de presentatie en vink daar het eerste punt (punten) af. Herhaal dit door je presentatie heen totdat je klaar bent. Keep it simple, zeker als je er al tijden mee aan het hannessen bent
.
En de praktische tip is (want hoe je het kan "automatiseren" zou ik ook niet weten):
Maak een beginsheet met al je punten (met bolletjes). Kopieer die naar de plek waar je het overzicht weer nodig hebt in de presentatie en vink daar het eerste punt (punten) af. Herhaal dit door je presentatie heen totdat je klaar bent. Keep it simple, zeker als je er al tijden mee aan het hannessen bent
Zo scherp als een voetbal!
Nope.. niet als in die presentie. Maar dat erachter komt te staan per punt een vinkje
En ja ik kan het op een andere manier oplossen. Maar als ik het nu weet, weet ik het voor de toekomst ook...
En ja ik kan het op een andere manier oplossen. Maar als ik het nu weet, weet ik het voor de toekomst ook...
Het eerste waar ik aan denk is een tekstvakje of afbeelding, met als animatie verschijnen? Per muisklik of toetsindruk een vinkje erbij.
Maar dat is idd zo simpel dat ik betwijfel dat ik begrijp wat je bedoelt.
Maar dat is idd zo simpel dat ik betwijfel dat ik begrijp wat je bedoelt.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland