Wij gebruiken hier Dameware 5 met de mini remote control. Echt een wereld programma alleen voorheen hoefde ik nooit me login te veranderen want deze stond automatisch goed. Na me pc / dameware opnieuwe geinstalleerd te hebben moet ik nu continu bij elke pc de login gegevens weer automatisch intypen. Het aanvinken van: Remember Security Credentials lijkt niet te werken. Heeft iemand enig idee hoe je de standard login kan wijzigen in een Active Directory omgeving.
Volgens mij werkt dit toch alleen als je zelf dezelfde username/password als de target pc hebt?
Dit kan inderdaad ook maar wij hebben een standaard login om remote alles goed over te nemen en het is vrij irri om de login, password en domein continu opnieuw te typen. Zeker als een gebruiker bij ons belt is dit niet echt gemakkelijk om zijn pc direct over te nemen.GrooV schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:36:
Volgens mij werkt dit toch alleen als je zelf dezelfde username/password als de target pc hebt?
info je moet ook niet de security credentials rememberen bij een host... dan slaat ie dat voor die specifieke host op (je ziet m ook links in het lijstje erbij komen, en gesaved).
Je moet bij de algemene settings dit aanpassen: DW mini opstarten -> view-> default host propertys -> tabblad authentication options -> daar bijv. op windowsNT chalange respons, blabla wat je wil instellen.
Je moet bij de algemene settings dit aanpassen: DW mini opstarten -> view-> default host propertys -> tabblad authentication options -> daar bijv. op windowsNT chalange respons, blabla wat je wil instellen.
euh...ja
Super. Dit werkt inderdaad. Bedankt!Rfce schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:33:
info je moet ook niet de security credentials rememberen bij een host... dan slaat ie dat voor die specifieke host op (je ziet m ook links in het lijstje erbij komen, en gesaved).
Dank je, hier was ik ook op naar zoek.Rfce schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:33:
Pagina: 1