Toon posts:

[XP] Afbeeldingen en screenshots e-mailen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn bij ons binnen het bedrijf verschijdene mensen die bij het versturen van een afbeelding die ze van internet kopieerd hebben bij de ontvanger aankomt als rood kruis.
Dit gebeurt ook wanneer ze een screenshot maken en deze in een email plakken. Wanneer ze deze dan versturen en de ander opent dit krijgt deze ook een rood kruis.

Ik weet dat het mogelijk is om de afbeelding eerst gewoon op te slaan maar dit willen we niet, omdat dit te omslachtig is. Wellicht is het een printer instelling of een instelling in outlook.

Het wil ook wel gebeuren dat iemand een afbeelding krijgt toegestuurd en wanneer hij hem wil afdrukken dat er dan een rood kruis wordt afgedrukt..

Kan iemand me hiermee helpen..? Hartelijk dank alvast!
Thomas

Verwijderd

Wanneer de afbeeldingslocatie is ingesteld op de afbeelding die van het internet is gehaald moet het werken (tenzij de server waar het op staat het direct linken naar afbeeldingen weigert). Volgens mij kan je het beste of het bestand meeleveren of de directe link naar de afbeelding meesturen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:31:
Wanneer de afbeeldingslocatie is ingesteld op de afbeelding die van het internet is gehaald moet het werken (tenzij de server waar het op staat het direct linken naar afbeeldingen weigert). Volgens mij kan je het beste of het bestand meeleveren of de directe link naar de afbeelding meesturen.
En hoe zou het zitten bij het versturen van een screenshot dan?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Omdat je voor het gemak maar gewoon niet vermeld met wat voor een programma je mailt :X ga ik er vanuit dat dat Outlook is. Extra -> Opties -> E-mailindeling -> Internetindeling -> 'Als een HTML bericht afbeeldingen bevat die op internet staan, een kopie van de afbeeldingen verzenden in plaats van een verwijzing naar de locatie' aanvinken.