beveiligde fotopagina

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• knight1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04-2023
Hoi,

ik ben bezig met het maken van een website voor mijn stageplek, nou red ik me er aardig mee welliswaar met frontpage maar het werkt, maar nou vroegen ze dus of ik de fotopagina ook kon beveiligen zodat niet iedereen er maar ff op kan kijken.

Het enigste waar ik me goed mee kan redden is HTML, ik ben nog aan het leren met PHP dus op dit moment snap ik daar niks van, ook wil ik in de toekomst (binnen een paar maand) bezig met een cursus dreamweaver.

Nou is mijn vraag dus of iemand een script heeft/wil maken (met uitleg hoe ik installeer)

ik heb al op google gezocht naar scrips maar daar kan ik niet veel bruikbaars vinden
ook heb ik op sites als PHPfreakz.nl en PHPhulp.nl gezocht

Dit is de site: www.obsheiligerlee.nl

Mijn Specs

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

met Client-side bereik je niks, dat is zo te omzeilen....
je zult voor een effectieve beveilging zeker wel server-side iets controleren. Kan en PHP en MySQL bijv.

Of anders kan je snel een .htaccess maken die om een password vraagt.
En het lijkt me sterk dat je op PHPfreakz, of PHPhulp geen begin kan vinden hiervoor. Er staan zat scripts op, en zat tutorials...

[ Voor 47% gewijzigd door AW_Bos op 15-03-2007 09:58 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• knight1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04-2023
ik had deze script (http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=24344) gevonden, maar kan ik die zo in mijn fotopagina integreren?

Mijn Specs

Verwijderd

En script requests zijn hier bij mijn weten nog steeds verboden. Succes!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er zijn genoeg tutorials te vinden over beveiligen met php. Daarnaast is het wel handig om wat inzet te tonen en te vermelden wat je hebt geprobeerd.

Tot slot kan je nog met (als je een apache webserver hebt) je pagina beveiligen met .htaccess en .htpassword, waar zeker genoeg informatie over te vinden is met Google.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Helaas, geen scriptrequests
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.