Verwijderd
cs_italy
cs_siege
de_dust
cs_assault (voor als ik in een AWP bui ben)
as_highrise
as_oilrig
Niet echt in enige volgorde.
Verwijderd
Nee campen doe ik (bijna) niet, alleen met een awp of als ik nog 3 health heb en het 4vs1 is:P
Verwijderd
MAar goed, als antwoord op de vraag: CS_ITALY natuurlijk
italy = :):P:9O+8-)*D
Edit: Colt roelt
als wat meer servers hem nou ff op de server willen zetten
Verwijderd
maar niet door CT!Op maandag 05 februari 2001 18:30 schreef Emperor het volgende:
in real life combat wordt er ook "gecampt " hoor!
Verwijderd
dat bedoel ik ook niet,maar ik speel bijna altijd als TOp maandag 05 februari 2001 18:31 schreef Niels vd Linden het volgende:
[..]
maar niet door CT!
Verwijderd
Ik niet, altijd CT en dan zie ik ze zo zielig campen > leuk die reacties zo snelOp maandag 05 februari 2001 18:32 schreef Emperor het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook niet,maar ik speel bijna altijd als T
Verwijderd
als ik geen CT ben kan ik geen colt, > betekend bij mij vaak een k*tscoreOp maandag 05 februari 2001 18:33 schreef Emperor het volgende:
anders kan ik de sg552 nie gebruiken,en die roeleert!!!!!
Verwijderd
daar schiet je nog geen deuk mee in een pakje boter!
cs_Siege
cs_Office
Favo guns:
MP5 en M4A1 Colt
Schijtmaps: De_Dust en as_oilrig (alle as(s) maps eigenlijk).
Schijtguns: AK47 en die UMP45.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
en wat dacht je van die commando? die is zo scheel als een blinde krop sla! (en die ak is ook wel eens een beetje scheel:()Op maandag 05 februari 2001 18:36 schreef Emperor het volgende:
die mac10 is echt een zielig kloteding
Verwijderd
zoals net gezegtOp maandag 05 februari 2001 18:38 schreef Emperor het volgende:
[..]
de ak47 is wel krachtig maar de accuracy is om te janken
Verwijderd
hij is iig beter dan die verdomde mac10Op maandag 05 februari 2001 18:39 schreef Niels vd Linden het volgende:
[..]
ach, voor 1250 is het een redelijk wapen
Verwijderd
lol!dit zijn echt 2 guns om op te :r:r:rOp maandag 05 februari 2001 18:45 schreef Niels vd Linden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
:r:r:r:r:r
Verwijderd
ja, zullen we maar een topic maken over favo/irri guns? > ik doe wel evenOp maandag 05 februari 2001 18:47 schreef Emperor het volgende:
[..]
lol!dit zijn echt 2 guns om op te :r:r:r
Enne, het lelijkste wapen is het fijnste, en dan heb ik het over de Steyr Aug!!
I Agree, alle as mappen zuigen.
Verwijderd
de Steyr Mannlicher AUG lelijk?ik vind hem juist mooi!Op maandag 05 februari 2001 19:01 schreef Rancor1984 het volgende:
Ok, ik camp ook als het 4vs1 is
Enne, het lelijkste wapen is het fijnste, en dan heb ik het over de Steyr Aug!!
I Agree, alle as mappen zuigen.
Maar het is wel het allergeilste supervetste wapen!!
Verwijderd
Favo gun uiteraard de steyr, gevolgd door de
M4A1 Colt.
Alle betere wapens zitten eigenlijk bij CT, daarentegen hebben de terroristen een fijnere beginplek.
Verwijderd
Hoe schiet jij dan in vredesnaam met die guns?Op maandag 05 februari 2001 18:37 schreef Niels vd Linden het volgende:
[..]
en wat dacht je van die commando? die is zo scheel als een blinde krop sla! (en die ak is ook wel eens een beetje scheel:()
Druk je je schiet knop in en bid naar god om een kill?
Je moet met bursts schieten.
Als je dat met ak doet is het een
Maps:
de_dust
as_oilrig
[GoT]Dutch Commando
Colt m4al, AK47. (en bij geldgebrek MP5)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
* Firefox is een AWP-er...Op maandag 05 februari 2001 18:05 schreef Rancor1984 het volgende:
AWP![]()
SchijtCamper!!
dat jij daar niet tegen kan? boeien... Snipen is een tactic, en nog een gezonde ook... dat jij mij een lame camper vindt is alleen maar omdat je er zelf geen barst van kan... dat ik de titelhouder langetijd ben geweest op de GoT servers... ach...
Besides... met een Scout schiet ik je net zo goed lijp
Don't talk about lame, you just wish you were that good with it
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Kan ie niet op de GoT server worden gezet?
En beste wapen:

en natuurlijk:
:+:P*D
Relakz! Why that flame???Op maandag 05 februari 2001 23:11 schreef Firefox het volgende:
[..]
* Firefox is een AWP-er...
dat jij daar niet tegen kan? boeien... Snipen is een tactic, en nog een gezonde ook... dat jij mij een lame camper vindt is alleen maar omdat je er zelf geen barst van kan... dat ik de titelhouder langetijd ben geweest op de GoT servers... ach...met moet er aanleg voor hebben denk...
Was toch een geintje, (
Lees eerst goed voor je gaat flamen.
Gun: sig of colt
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
- dust
- office
- prodigy
- alpine (custom map... echt zwaar koel
favo guns:
- Colt M4A1
- AK47
- MP5
- USP
Verwijderd
Verwijderd
Bovenstaand persoon is mijn nachtmerie (als die AWP heeftOp maandag 05 februari 2001 23:11 schreef Firefox het volgende:
[..]
* Firefox is een AWP-er...
dat jij daar niet tegen kan? boeien... Snipen is een tactic, en nog een gezonde ook... dat jij mij een lame camper vindt is alleen maar omdat je er zelf geen barst van kan... dat ik de titelhouder langetijd ben geweest op de GoT servers... ach...met moet er aanleg voor hebben denk...
[GoT]Dutch Commando
"Sniper *BANG* *-DEAD-*.... spotted "
ow, waar haal jij die wijsheid vandaan?Op maandag 05 februari 2001 18:31 schreef Niels vd Linden het volgende:
[..]
maar niet door CT!
hoe komt het dan er bij een 'siege' van een gebouw altijd minstens 4 scherpschutters aanwezig zijn bij een SWAT/SAS/GIGN actie??
en waarom ze maar al te graag scherpschutters bij dat soort eenheden willen hebben
weet je nog de gijzeling van dat consulaat in engeland? dacht toch ff zeker wel dat de SAS daar een paar snipers in omliggende gebouwen had geplaatst, dus lul niet zo slap uit je nek wil je
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
CS_italy
DE_Foption (en volgens mij bennik echt de enige die die map vind roeleren, alleen die KUT button moeten ze weghalen)
DE_Train
CS_Assault
CS_Office
DE_Aztec
CS_Backally
Verwijderd
En wapens... Grenades en vooral de Colt

Primary:

En als ik in een snipe bui ben:
De awp is namelijk een "I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
MAC10 is idd zuig gunOp maandag 05 februari 2001 18:45 schreef Niels vd Linden het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
:r:r:r:r:r
Maar over AK-47:
Tja.. als je onder het motto "Wij drukken de vuurknop in en hope op lucky headshot" met AK-47 gaat schieten moet je ff

geweldige GUN
[i]Accurcy om te janken?[/i]
bAHAHAHAHAHAHAH
Als je nou eens met bursts schiet raak je al veel meer dan als je full auto schiet
[back to topic]
de_dust <- ouwe trouwe map
cs_italy
as_oilrig <- VIP 'je knalluH!
en nog wel een paar
Verwijderd
Map: Italy, militia, assault vind ik wel roeleren, ach elke map mag van mij wel
Wapen: Ga tegenwoordig ook meestal voor de AK , begin dat ding een beetje onder de knie te krijgen (zie de stats
Verder is de m4a1 ook nog welles leuk, en xm1014 ook nogal lam soms
de_dust
as_tundra
as_oilrig
cs_italy
assault
arabstreets
italy
forrest (ja echt, forrest
en custom map rats (en luxor)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
Verder nog docks, hoewel ik pas echt ben gaan spelen vanaf cs1.0 vond ik dit altijd de gaafste map op kleine lanpartys..
Alvast bedankt
Heb ff gezocht.Op woensdag 13 juni 2001 00:07 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik dust3 kan d/l? Dan test ik hem wel ff en mischien kan ik er wel voor zorgen dat ze hem op NightCrawlers@Breukebos (zeer snelle NL server) spelen.
Alvast bedankt
Weet niet of dit 'em ook echt is enzo hoor? Heb er zelf namelijk nooit van gehoord, misschien is 't wel de_dust2 ofzo...
Hier staan nog meer interessante maps die ik nog nooit heb gezien...
"I sit in my room and imagine the future."
1. De_Dust
2. Cs_assault
3. De_Dust2
favo guns
1. ak47
2. colt m4a
3. stryer aug
lameste map
jeepathon2k
lameste gun
AWP\M
Verwijderd
- De_Dust
- De_Dust2
- Cs_Assault
- De_Prodigy
- Cs_italy
- Cs_Arabstreets
- Cs_Docks
- Cs_Office
- Cs_Siege --> Gem. kill/death ratio 27 AWP ruled
- Cs_Thunder
- De_Rotterdam
Dat was het wel zo'n beetje, misschien ben ik er nog wel wat vergeten. Het is juist de afwisseling die ik leuk vind. Daarom houd ik het nu ook al ruim 1,5 jaar vol. Soms heb ik ff geen zin in een map en dan ga ik een beetje zeuren tegen FOX (vind ie niet zo leuk). Ok nu GUNS:
- Steyr AUG
- SIG
- AWP
Basically heb ik dus een dure smaak. Met deze guns maak ik meestal zo'n 95% van mijn kills. Maarja ik zie jullie allemaal wel weer op de server. Greetz
Italy!!!
Dust2
Inferno (tenminste als de T's niet gaan campen is het huis m,et zijn allen
Vind de meeste wel goed eigenlijk
Bagger:
Assault -> wat een schijt gecamp, en T's hebben het veel makkelijker
Dust -> zie assault, deze heb ik nu wel gezien te eenzijdig, 1 groot T campfeest.
Siege
Vette guns:
Alle automatic rifles eigenlijk...
Desert Eagle / P228
Italy: fantastische map, 1 van mijn favorieten
Office: mijn andere favoriet,
Dust: achterhaald en te simpel
Dust2: perfect gebalanceerd
Aztec: butt map, de CT's zijn veel eerder bij de chokepoints dan de T's slechte balans
Verigo: gewoon lol, vaak al sCT heb ik al 3 kills voordat de T's ook maar klaar zijn met kopen
Thunder: niet echt veel soeps
Milita: zie assault
siege: niet echt leuk, T's hebben te groot voordeel wat vaak leid tot basecampen van CT
Rotterdam: zwaar zuigend
vip maps algemeen: wel grappig, is weer is wat anders
cbble: leuk, maar gaat snel vervelen zoals gister bij bombspot 2 (niet bij de CT spawn) steeds bij die deur achter die kist zitten, en ik kon 4 ronmdes achter elkaar 3 a 4 CT's in de rug raggen, omdat ze gewoon niet opletten
prodigy: mag er voo mij uit
vegas: niet echt boeiend voor mij
backalley: snap er geen aars van
forest: moet terug
en wat guns betreft
1e 2 rondes DE
daarna AK/COLT/SIG/AUG waar ik zin in heb
en afhankelijk van de situatie als ik krap bij kas zit de MP5
AWP alleen op assault, siege en milita, ik koop daar AWP omdat ik het butmaps vind en dan niet zoveel hoef te doen, gewoon de rondes uitzitten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
italy, 747, office, dust2, aztec
maar train en dust vind ik niet leuk om te spelen.
Wapens,
CT:
handgun: usp is echt goed wapen en gratis
rifle:m4 super relaxed met demper natuurlijk, scheelt wel power maar veel mensen kunnen je dan niet peilen. En in donker zien ze je vuurmond van je gun niet
Terror:
handgun: eagle
rifle: sig, erg goed en als ik weinig geld heb ak47 als je er mee kunt om gaan is ie het beste wapen van Terror
Tja, mp5 als je geen geld hebt, nadeel is dat ie zo weinig slagkracht heeft. Zelfs als je op het hoofd schiet verlies je het vaak van een ak
Verwijderd
Favo map:
Dust
Assault
Italy
Thunder
Inferno
militia
Train
Favo gun:
MP5 en deagle
Andere guns pak ik alleen als het een echte sniper map is (Siege of militia) of als me mp5 geen ammo meer heeft..
Maps die ik echt haat:
Prodigy
Oilrig
Maps waar ik echt van
747
Wapens die ik echt haat:
Para
Alle sniper rifels behalve AWP en Scout
Alle guns behalve deagle en fiveseven
Ik heb waarschijnlijk 1 van de goedkoopste smaken in de CS wereld... Alleen raymond kan me overtreffen met z'n TMP...
Verwijderd
als het rustig is Estate. Gewoon een super map met maximaal 8 man.
anders is het
Siege inferno dust en Italy
favo guns
colt
P90
mp5
al gebruik ik voo estate het liefst de XM
Verwijderd
siege
assault
dust
prodigy
train
sig552
mp5
m4
d-eagle
kak:
alle as en es(vroeger)
handvuurwapens (ex deagle)
uzi
AWP
ps. ik denk dat elk wapen goed is, het ligt er alleen aan hoe je speelt(camp(awp(/snipe(sig_aug)/rush(AK-mp5-colt)
Verwijderd
maps tja denk militia en dust? zijn gewoon een paar maps waar ik een hekel aan heb: siege en vegas
er is 1 wapen waar ik een hekel aan heb en dat is de p90 dus als je mij wil killen moet je het daarmee doen. verlies ik namelijk 9 van de 10x
dust, prodigy, aztec, train, oilrig en nuke
goede maps op clanservers of langames :
mansion, bloodstrike
assault is een leuke map als allebei de teams gaan rushen... dus hij zuigt
hallo
Y'24
Verwijderd
Pff wat nou NIEt full autoOp woensdag 13 juni 2001 17:01 schreef ubermaestro het volgende:
Met een AK moet je dus nooit full-auto schieten tenzij het CQB (= Close Quarters Battle) want dan blaas je iedereen omver, als je semi-auto schiet heb je gewoon een sniperrifle
Neer raggen die hap, als springend ontwijkend rush ik, en val ik dood neer voor iemand die een MP5 in ze poten heeft (Raven_ *zucht*
Colt is idd beter voor rushen, AK ook wel.. maar dan moet je het in stappen doen
Verwijderd
Op woensdag 13 juni 2001 21:03 schreef Paestero het volgende:
[..]
Pff wat nou NIEt full auto
Neer raggen die hap, als springend ontwijkend rush ik, en val ik dood neer voor iemand die een MP5 in ze poten heeft (Raven_ *zucht*)
Colt is idd beter voor rushen, AK ook wel.. maar dan moet je het in stappen doen
DC, kun je ff strikerz forum lezen, wil ff weten wat jij dan vind van die team killer...
Verwijderd
Als je er niet over weg kan is het idd zuig gun..Op woensdag 13 juni 2001 21:06 schreef Emperor het volgende:
ak zuigt bigtime.....de sg552 is veeeeel beter imo
verder roeleert natuurlijk Dust1&2, verder zijn militia, nuke, office en italy ook goede maps...
en ik mis arabstreets
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Hm jah, vind beide guns wel leuk, maar Ak-47 blijft voor mij toch DE gunOp woensdag 13 juni 2001 21:11 schreef Emperor het volgende:
nou ik kan toch redelijk overweg met de ak maar als ik op langere afstanden moet schieten heb ik toch liever de sig.......voor panieksituaties in cqb heb ik wel liever de ak.
Is idd wel moeilijk om op lange afstand iets goed te raken, moet je nml stil gaan zitten -> ben je easy target
Verwijderd
Verwijderd
Inferno
Dust 2
Dust
Aztec
Assualt
Favo guns:
Colt m4a1
Aug/Sig
AWM
MP5 en DE als ik geldgebrek heb.
Verwijderd
cs_mansion
as_oilrig
de_dust2 (Toch wel een beetje nog)
Wapens: Ondanks dat het niet mijn favo's zijn, zijn Colt en AK toch duidelijk de beste wapens in CS.
Ik mis nog steeds mijn mp5 uit Beta 5.2 t/m CS 1.0
Trouwens USP is ook veel te sterk... Glock is waardeloos te noemen. Zelfs die burst vol op het hoofd moet je 4x herhalen van 3 meter.
en de colt is ook wel goed, hij schiet even snel als een AK alleen zijn de kogels veel lichter, daarom kies ik als ik geld genoeg heb liever voor AUG, die heeft dezelfde kogels als er in een colt zitten alleen hij schiet iets langzamer maar is veeeel nauwkeuriger. en een DEAGLE is gewoon het beste pistool wat je kan pakken als T in het eerste rondje, ook al kan je met armor (650,-) en extra kogels ook flink raggen met die Glock, je moet zorgen dat je eerste schot raak is en dan rond je tegenstander straven, hij kan niet zo snel reageren omdat ie verlamd is en jij kan hem lekker 20kogels in zijn hoofd raggen.
TMP en MAC-10 zijn goeie rush wapens in DE_Dust als je het eerste rondje verloren hebt, je moet in de gang springen en blijven springen, je hebt zo een paar heady's en je pakt de colt/ak van je tegenstander waar hij het vorige rondje zoveel zijn best voor gedaan heeft..
Favo gun : AK-47 <-- r0x
Favo Map: Militia, Dust en Assault is ook vet als je CT bent en je wint, ookal staan de T's te campeeren
Verwijderd
dan heb je daar zeker nooit mee leren schieten? is een van de betere wapens van eht spel (btw , dit MEEN ik echt)Op maandag 05 februari 2001 18:36 schreef Emperor het volgende:
die mac10 is echt een zielig kloteding
in XS4ALL#2 own ik altijd met dat ding
Verwijderd
Verwijderd
Als het zo'n goed wapen is waarom gebruikt niemand em dan ?dan heb je daar zeker nooit mee leren schieten? is een van de betere wapens van eht spel (btw , dit MEEN ik echt)
Dat ding is zoooooo onzuiver, en je moet er nog 4 headies mee knallen ook... Als je 1 iemand tegelijk tegenkomt heb je misschien een kansje... Maar meerdere ben je zoooooooooooo kansloos....