[SQL] Belgische plaats/postcode/straatnaam db

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
Ik kan wel aan een Nederlandse database met alle postcodes, straten, plaatsen etc vinden, maar in Belgïe kun je of alleen een xls-bestandje vinden met postcodes, gemeentes en plaatsen óf je krijgt een complete database van alle Belgen en Belgische bedrijven die zo dom zijn geweest van de verhuisservice van De Post gebruik gemaakt te hebben (privacy in Belgïe? :w ).

Ik zoek iets wat daar tussenin zit, dus iets waarmee ik ook straatnamen en huisnummers kan matchen.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

En jij verwacht dat wij je die gewoon gaan geven? Die kan je vast wel opvragen bij de belgische KvK (kamer van koophandel)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 30795 op 15-03-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je zoekt een kant en klare DB? En je hoop dat je die ook zo 1,2,3, krijgt? In NL moet je er ook voor betalen en als je iets gratis hebt is dat vaak niet helemaal legaal. Ik kan me niet voorstellen dat dat voor een Belgiche DB anders zou zijn. Dicht dus.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.