film resizen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-07 22:32
halo,

met de search ben ik erachter gekomen dat je om video's te resizen virtual dub kunt gebruiken. dus ik alles instellen enzo en dan zie je 2 chermpjes 1 origineel 1 gerezisde. maar hoe sla ik die geresizde op (opslaan als). want er staan zoveel opslaan functies.Wat ik me ook afvraag is: Moet je eerst afspelen of eerst opslaan.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 14:39

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Heb je al in de documentatie of op de forums van VirtualDub gekeken? En dan maybe dit subforum?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Speeddragon
mijn engels is niet verbazinwekkend. en er stat niet precies bij wat ik moet weten zover ik kan vertalen:)

• Marshal1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-03-2022

• Speeddragon
staat niet bij hoe je het gefilterde bestand opslaat:(. voor de rest wel handig

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 14:39

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Waarom stel je dan geen vraag op dat forum als het er niet staat? (mompelt iets over eigen inzet ed)

However, als je op Google zoekt naar 'save resised movie virtualdub' vind je een hele hoop hits. Of probeer te zoeken op 'tutorial resize movie virtualdub'. Ook veel hits.

En als je nauwelijks engels kent (wat ik 'n blamage vind voor een vwo student :/) kun je eens een kijkje nemen op http://vertaal.pagina.nl. Daar vind je een hoop automatische vertaalsites die ook websites kunnen vertalen. Hou er wel rekening mee dat ze dus ook termen etc vertalen en dat 't nogal kachel nederlands wordt... ;)

Trouwens, niet om het een of ander, maar toevallig al eens gekeken wat er gebeurd als je een van die 'zoveel' opslaan functies probeert?

Edit: Het Doom9 forum. In 't nederlands. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rowdy.nl op 16-03-2007 09:51 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik vind het niveau van je eigen inzet ook verbazingwekkend; ik stel voor dat je met een kort filmpje eens gaat spelen met de instellingen en terugkijken van het resultaat; daar leer je het meest van. Er zijn ook nog eens geen 'vaste' instellingen zonder dat we de film zien; waarmee dit dus meer een taak voor jouzelf is om uit te vogelen :) Succes!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.