Toon posts:

Pulldown menu op verkeerde scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende probleempje kon ik geen oplossing voor vinden :/

Als ik een tweede monitor op mijn macbook aansluit, dan werkt alles prima alleen de pulldown menu's verschijnen op mijn macbook scherm ipv op het externe, zelfs als het hoofdscherm voro die pulldowns op de externe monitor staat... zoals op onderstaand plaatje te zien is... (in dit geval staat firefox op het externe scherm, is dit een screenshot van het hoofdscherm (macbook) en heb ik een folder met favorieten vanuit mijn favorietenbalk geselecteerd).

[Afbeeldingslocatie: http://www.palmtrick.org/apple/screensm.png

Erg vervelend is dat, je kunt het uiteraard ook met de pijltoetsen selecteren maar dat is om het probleem heenwerken ipv het oplossen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 09:24 ]

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
lol, vage bug, hoe is het muisgedrag? Moet je eerst naar het menu toe of kun je het menu zeg maar 'op afstand besturen' door je muis te bewegen waar het menu zou moeten verschijnen?

Verwijderd

Topicstarter
nope, muis werkt zoals je zou verwachten. Moet dus eerst met mijn muis naar het macbook scherm om het menuutje te kunnen bedienen. Doe dat nu dus maar met de pijltjes toetsen maar sommige lijsten zijn wat langer dan anderen en dan is dat ook niet echt handig...

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-02 20:02
Dat probleem heb ik ook ja maar ik dacht dat dat een beperking van OSX was.

Verwijderd

Topicstarter
htf99 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:05:
Dat probleem heb ik ook ja maar ik dacht dat dat een beperking van OSX was.
Misschien is het ook een bug... zal eens kijken of al mijn nieuwe schermen op het hoofdscherm openen niet eens op gelet eigenlijk.

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:34

Step

step@tweakers.net#

Ik heb hetzelfde probleem soms met Firefox. Heel af en toe werkt het wel correct maar meestal niet.

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
draait het programma al voordat je het tweede scherm aansluit?
volgens mij is het anders slordig programeerwerk maar zeker weten doe ik het niet.

WAZUUUUUUUP!!!!!

Pagina: 1