Het is heel raar maar als ik office opstart dan zegt hij heletijd dat hij geconfigureerd wordt dit duurt tamelijk lang en als ik het annuleer doet word het wel gewoon.. en elke keer als ik een office programma opstart krijg ik dit ik heb laatst wel vista opnieuw geinstalleerd een volgens mij komt het hierom. Kan iemand mij helpen? ik heb al op got en google gezocht..
Wat heb je al gevonden dan? En wat heb je zoal geprobeerd? Willen we heel graag alles over weten hier op GoT. Je zou bijvoorbeeld de repairfunctie kunnen gebruiken of Office eens opnieuw kunnen installeren?
Klopt mijn veronderstelling dat e nu een office-programma probeert te starten uit de Program Files map van een oudere Windowsinstallatie waar je inmiddels Vista opnieuw overheen hebt geinstalleerd?
Klopt mijn veronderstelling dat e nu een office-programma probeert te starten uit de Program Files map van een oudere Windowsinstallatie waar je inmiddels Vista opnieuw overheen hebt geinstalleerd?
Nee ik start hem niet uit me oude program files ik heb hem verscheidene keren geprobeerd te reinstalleren of een andere versie. Dit had geen zin ik had op google 1 oplossing gevonde maar die werkte niet... en als je vista opnieuw istalleerd onstaat er een windows.old mapje he? de office map die daar in stond heb ik weg gegooid..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 18:15 ]
Kijk anders met reg/filemon eens wat 'ie precies aan het doen is op die momenten
Pagina: 1