PLESK

Pagina: 1
Acties:

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met Plesk? Wij zitten er aan te denken om dit aan te schaffen voor onze server, het neemt ons een hoop werk uit handen en onze klanten hebben meteen een mooie interface om hun domein te kunnen beheren.
Als ik zo de demo daar bekijk lijkt het me ideaal. Iemand die het hier gebruikt of een ander pakket gebruikt en dat aanraad?
(Het moet trouwens gaan draaien op FreeBSD of Slackware Linux)

Verwijderd

Als klant heb ik er weleens mee gewerkt.
Het werkte vrij eenvoudig, is alleen bij het email gedeelte niet 100% duidelijk.
Je moest voor het aanmaaken van een forwarder geloof ik eerst die forwarder creëren, dan nog apart het mailadres toevoegen en dan op Update drukken voordat je wat anders doet, maar verder werkt 't perfect voor zover ik weet.

Verwijderd

Hij draait alleen op:

RedHat 6.2 & 7.1 and FreeBSD 4.x.
dus niet op slackware!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 15:27

jep

Lijkt me bullshit :? :)

Linux = Linux
Sendmail = Sendmail
Apache = Apache

Ding is toch niet helemaal achterlijk mag ik hopen.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 09:57

Super_ik

haklust!

Op zaterdag 05 januari 2002 19:55 schreef Lutjebroek het volgende:
Hij draait alleen op:

dus niet op slackware!
er staat nie dat ie alleen daarop loopt, erstaat dat voor die distroos een nieuwe release is uitgebracht

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De locaties van de software is natuurlijk weer anders.
Ik heb plesk overigens wel zien draaien op slack. Aan mij heb je overigens of plesk wat is geen eerlijk advies, ben zowiedes tegen cp.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op zaterdag 05 januari 2002 19:55 schreef Lutjebroek het volgende:
Hij draait alleen op:

dus niet op slackware!
Jawel hoor, pas de probleme, het wordt alleen niet gesupport, en je moet wat meer werk doen dan standaard nodig is.

Maar verder on-topic : Als je een CP wilt, is Plesk een zeer mooi pakket. Maar ik raad het wel aan om op een NIEUW cq clean systeem te installeren, en dan te kiezen voor FreeBSD als OS. FreeBSD is personal, maarja ... Als jij Redhat-Goeroe bent, zal je ofcourse Redhat blijven usen, waar je groot gelijk in hebt.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Pagina: 1