AV Transmitters slecht voor de beeldkwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-01 11:51
Stomme vraag misschien, maar als ik zo`n zendertje op de scart van de media box (UPC) zet, wordt het beeld dan slechter?
Ik bedoel dan dus het beeld op m`n "gewone" tv.

Het beeld wat verzonden wordt maakt me niet zo veel uit, dat is maar voor de speelkamer voor de koters ;)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je kabels en stekkers slecht afgeschermd zijn kan dat wel wat uitmaken ja...

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-01 11:51
Ik heb een redelijke goede scartkabel (oehlbach geloof ik), maar zijn er dan nog andere mogelijkheden om het goed zonder kwaliteitsverlies te doen?

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik heb zelf zo'n ding, en ik gebruik 'm niet meer omdat de kwaliteit inderdaad enorm achteruit gaat.
Laat staan als de buurman de babyfoon of magnetron gebruikt, dan is het 1 groot ruisfestijn,

Zo'n wireless transmitter zou ik pas weer gebruiken als het digitaal overgestuurd wordt, zodat er error-detectie/correctie toegepast kan worden.

Kortom, die analoge wireless transmitters zuigen boekdelen ;)

Maar het beeld op je 'gewone' tv hoort er niet onder te lijden - bij mij niet in ieder geval.

[ Voor 10% gewijzigd door LDenninger op 14-03-2007 22:04 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tooooony schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:23:
Ik heb een redelijke goede scartkabel (oehlbach geloof ik), maar zijn er dan nog andere mogelijkheden om het goed zonder kwaliteitsverlies te doen?
Vooral je antennekabel en stekkers zijn dan belangrijk natuurlijk...